دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Altered Beast Classic v1.1.0 برای اندروید و iOS + مود

Altered Beast Classic با مشارکت افسانه های بازی های سگا اکنون بازی Altered Beast در داخل تلفن های همراه شما قابل اجرا می باشد. حال وقت آن رسیده است که با سپاه اموات به مبارزه بپردازید. اموات هراسان از قبرهای خود برخاسته اند. اموات به شکل شکارچی های درنده  با استفاده از قدرت ماورائی خود با چنگال ها و پنجه ها، با گرزها و هدایت شما به سمت عمق جهنم برای نجات دختر زئوس آتن، شما را وارد دنیای خود می کنند. همچنین شما باید با موج حمله های شیاطین مقابله کنید و بر رئیس عجیب و غریب مبارزان و جنگجویان فائق آیید و اشک ارتش جهنمیان را درآوید و آنها را تکه تکه کنید.

سایر مشخصات : بازی کلاسیک و خاطره انگیز Altered Beas سرانجام وارد تلفن های همراه شد. این بازی برای اولین بار در سال 1988 وارد کنسول های بازی سگا شد. شما هم جزو میلیون ها کاربری باشید که با سری بازی های سگا به خاطرات خود بازمیگردند. در این بازی شما برای نجات جان دختر زئوس باید با صدها هیولا و دشمن مبارزه کنید. با گذر از هر مرحله قدرت هیولاها افزایش می یابد و این شما هستید که باید تلاش خود را بیشتر کنید تا به هدف نهایی برسید. این بازی دارای پنج سطح برای ترور اموات دارد که هر یک از آنها دارای رئیس ترسناک مربوط به خود می باشد. شما به قدرت خارق العاده ای مجهز می باشید که با کمک آنها قادر خواهید بود نیروی خود و حمله های خود را تقویت کنید و افزایش دهید.

دانلود بازی Altered Beast Classic

ویژگی های بازی Altered Beast :

– دارای 5 سطح جهمنی مختلف

– جمع آوری قدرت در طول بازی

– دارای کدهای تقلب

– محیط پیکسلی زیبا و با کیفیت

Altered Beast Classic

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *