دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Angry Birds Shooter 1.1.0 برای اندروید

Angry Birds Shooter یکی از بازی های خانواده Angry Birds می باشد، خانواده ای که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا برای خود جمع کرده اند و همواره یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های سایت های مختلف میباشند. بازی Angry Birds Shooter، بازی از خانواده Angry Birds با ظاهری جدید میباشد، ظاهری که پلیرها را یاد بازی های قدیمی می اندازد، با این حال طراحان بازی توانسته اند در این شرایط نیز، جذابیت خاصی درون آن بگنجانند و این بازی کلایسک میتواند شما را ساعت ها و روزها سرگرم خودش کند . شما با وارد شدن به محیط بازی بر خلاف Angry Birds های گذشته بایستی پرنده خشن خود را از منجنیق به طرف پرندگان هم رنگ خودش پرتاب کنید و در صورتی که به پرنده ای با رنگ متفاوت برخورد کند ، شما امتیازی دریافت نمی کنید .

بازی Angry Birds Shooter به دو مدل برای کاربران خود طراحی شده است . در مدل اول که بصورت تایمی میباشد شما در زمان محدودی فرصت پرتاب Angry Bird های خود را دارید در حالی که که در مدل دوم شما محدودیت زمانی ندارید . شما میتوانید به رقابت با دوستان خود بپردازید و مشاهده کنید چه کسی میتواند امتیاز بیش تری برای خود کسب کند . از جذابیت هاب بازی Angry Birds Shooter وجود بیش از 100 مرحله مختلف در طول بازی میباشد که میتواند پلیرهایی با سطح های مختلف را سرگرم خود کند . بازی پرندگان خشمگین تیر انداز با محیط سه بعدی و گرافیک بالا به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 3.0 به بالا میباشد . امروز یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

ویژگی های بازی Angry Birds Shooter :

– گرافیک بالا

– محیط بازی سه بعدی

– بیش از 100 مرحله ی جذاب

– 8 ظاهر مختلف برای انگری بردز

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

– مناسب تمامی سیستم های اندروید 30 به بالا

Angry birds come back in a new appearance! Now it is necessary to catapult in other angry birds of the same color to destroy them. The main thing is to manage to shoot precisely until the platform with birds hanging on it fall to the bottom. Generally the game combines other games of a similar genre + design in style of your favourite of Angry Birds.What we can say about features- simple and convenient control system, estimated system of levels, and certainly old kind graphics. If you like original angry birds, this option of the game has to be to your taste. Good luck!

شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Angry Birds Shooter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *