دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Apes Hunter Jungle Survival v1.1.2 برای اندروید

Apes Hunter Jungle Survival ماموریت دفاع از جنگل ها و آزاد کردن این مناطق از دست تروریست ها در این بازی بسیار هیجان انگیز بر عهده شماست. شما یک تیر انداز حرفه ای هستید که باید با استفاده از مهارت های تیراندازی و سرعت فرار خود به پایگاه های دشمن حمله کنید. این بازی  بهترین بازی سبک تیراندازی در مأموریت نیروی های عملیاتی ویژه به منظور کشتن تروریست های مکزیکی و نبردی قهرمانانه است. برای ریشه کن کردن مجرمان مرگبار و میمون های درخت ها از طریق حمله و یا فرار از دست تک تیراندازها، خود را آماده جنگ و تبدیل شدن به ابر قهرمان داستان کنید. در این بازی سبک بقا، با حمله به دشمنانی که کماندوهای تک تیرانداز و بی رحم دارد، به ابرقهرمان شجاع تبدیل شوید.

سایر مشخصات : این بازی از شما میخواهد که مأموریت نفوذ را همچون یک مأمور ویژه یا افسر ارتشی انجام دهید. اجازه ندهید که مهاجمان دشمن از حضور شما مطلع شوند و تنها با استفاده از سلاح های بیرحمانه مدرن در دسترس به نابود سازی دشمنان بپردازید. روش های مبارزه در این جنگ بر دو نوع است که یکی کشتن مستقیم ارباب تروریستها و دیگری پنهان کردن خود از دید دشمنان و نابودی دشمن با تجهیزات جنگی می باشد. این بازی یک تجربه شگفت انگیز تیر اندازی را برای شما به ارمغان آورده است که با گرافیک بسیار زیبا و طراحی جلوه های بصری فوق العاده و جذاب شما را مجذوب خود می کند. بازی Apes Hunter – Jungle Survival  محصول استودیوی Blockot Studios می باشد که علاقه مندان به بازی های تیر اندازی و اکشن را مجذوب خود کرده است.

دانلود بازی Apes Hunter Jungle Survival

ویژگی های بازی Apes Hunter  Jungle Survival :

استفاده از هفت نوع حرکت دفاعی برای از بین بردن تیم مهاجم

استفاده از استراتژی نقشه پنهان برای رسیدن به مقصد مخفی بیکن های بی رحم و نابودی امپراطوری عجیب و غریب آنها با استفاده از تاکتیک های خود

وجود تجهیزات بسیار پیشرفته

وجود چالش های بسیار هیجان انگیز در مراحل پیشرفته تر

ماجراجویی جنگل زمانی شروع می شود که شما بهترین ایده های شکار و تیراندازی را در این بازی بگذرانید.

بازی کاملا به صورت رایگان می باشد

Apes Hunter Jungle Survival

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *