دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Apocryph – PC نسخه SKIDROW

بازی Apocryph یک بازی اکشن است که در دنیای فانتزی تاریک وحشیانه قرار گرفته است. سلاح های این بازی در تیراندازان فانتزی قدیمی ریشه دارد، بنابراین برای اقدام به استفاده از شمشیر و جادو در میان قلعه فراموش شده، مکان های قدیمی و در میان فرشتگان باید مهارت لازم را کسب کنید. دنیای Apocryph یک مکان مضحک، خشونت آمیز، جادوگری، مراسم تیره و خطرات در اطراف و در هر گوشه ای است. هر کجا که بروید، شما با هیولاها، تله ها و پاساژ های قفل شده روبرو خواهید شد و تنها می توانید به خود و تجهیزات خود تکیه داشته باشید تا از محاکمه بگریزید. از ویژگی این بازی زیبا می توان به استاتیک زیبای بازی، با دقت دستکاری سطوح و سطح هاب ها، اسرار مخفی و هیولا و تله های مختلف می باشد.

سایر مشخصات بازی: شخصیت شما می تواند تا 9 سلاح مختلف با حالت های جایگزین، از جمله اسلحه های غواصی، جادوها، کاراکترها و مصنوعات داشته یاشد. تجهیزات شما می توانند به شما در موقعیت های دشوار کمک کنند، معجون های بهداشتی به سلامت شما کمک می کنند، ویلا های مانا می توانند مانا را بازگردانند، موارد مبارزه می تواند به حریف آسیب برسانند. همچنین جلوه های نادر و قوی تری نیز در این بازی وجود دارد مانند ماسک های ترسناک، که شما را در یک لباس زره پوش غیر قابل نفوذ قرار می دهد، به شما اجازه می دهد تا دشمنان خود را با مشت های ساده خود بشکنید و ضربه های قدرتمند را در سراسر دیوار و یا کف کوچه ها بکوبید و دشمنانتان را از بین ببرید. با Essence Of The Reaper که شما را به نمادی از مرگ خود تبدیل می کند، سرعت خود را افزایش دهید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Apocryph.center

مشخصات بازی Apocryph:

نام بازی :  Apocryph

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Bigzur Games

منتشر کننده : Bigzur Games

سبک بازی : اکشن، ماجرایی، ترسناک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Apocryph

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *