دانلود بازی Aragami Nightfall – PC نسخه CODEX

داستان بازی جدید Aragami Nightfall قبل از داستان بازی Aragami رقم می خورد که شما را با سناریو های جدید و سخت تری روبرو خواهد کرد و بازیکنان قدیمی را بدون شک به چالش خواهد کشید. در این بازی شما با با فصل جدید اما بسیار خشونت باری روبرو خواهید بود که در آن باید به انجام هر کاری دست بزنید. نتیجه این اعمال نیز در آخر به بیداری Aragami منجر خواهد شد. شما در این بازی در نقش دو سرباز هستید که باید به دنبال شخص خاصی بگردید تا او را بازگردانید و از نیروهای او برای بیداری Aragami استفاده کنید. استفاده از توانایی های مختلف این دو شخصیت می تواند شما را در دستیابی کمک کند.

سایر توضیحات: بازی Aragami Nightfall جدیدترین پک الحاقی بازی بسیار جذاب Aragami است که توانسته جوایز متعددی را از آن خود کند. این بازی از ساخته های شرکت Lince Works است که در سبک بازی های مخفی کاری به بازار عرضه شده است. گرافیک خاص این بازی از ابتدا مورد تشویق محافل مختلف بود.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Aragami Nightfall center

مشخصات بازی Aragami Nightfall :

نام بازی : Aragami Nightfall

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Lince Works

منتشر کننده : Lince Works

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Aragami Nightfall

  • 2 replies
    1. Thunder says:

      سلام،بگم که این نسخش ASSASSIN MASKS SET رو هم داره،اول اینو نصب کردم گفتم دی ال سی ماسک اساسین هم بگیرم شاید باحال بود،نصب کردم اونو دیدم فرقی نکرد،همون ماسک و لباسا بودن،بعدش فهمیدم که ARAGAMI NIGHTFALL خودش DLC رو داره!

      پاسخ دادن
    2. رضا says:

      سلام من بازی رو دانه کردم …نسخه ی یکشروهم بازی کردم……اما وقتی میرم تو این نسخه که میشه شماره ی دومش …….میره تویه منوی که هم نسخه ی شماره یک هست هم دو …یک رو میزنم میره تو همونی که قبلا بازی کردم….اما دومیش رو که همین باشه رو میزنم نمیره تو بازی فقط کلیلک میخوره ..چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *