دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ARK Park VR – PC

بازی ARK Park VR یک بازی بسیار جذاب و جالب در سبک بازی هایی است که نیاز به عینک واقعیت مجازی دارند چرا که شما را به دنیای عجیب و غریب دایناسورها در یک پارک بزرگ خواهند برد. این بازی آرزوی شما را برای دستیابی و کشف رمز و راز های دنیای دایناسورها به واقعیت بدل خواهد کرد و شما هر آنچه از آنها می خواهید را در یک قالب جالب خواهد دید. در این بازی داستان و سیر خاصی دنبال نخواهد شد و شما آزاد هستید که در این دنیای بزرگ وحش به گشت و گذار بپردازید و هرچه دوست دارید انجام دهید. البته همیشه این گردش به راحتی امکان پذیر نیست و گاهی با خطرات مختلف نیز همراه است پس باید تمام حواس خود را جمع کنید که این گردش به یک تجربه خونین تبدیل نشود.

سایر توضیحات: بازی ARK Park VR یک بازی در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است که شما را با استفاده از عینک واقعیت مجایی به دنیایی بزرگ خواهد برد. بازی ARK Park VR توسط شرکت Snail Games برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و شما قادر خواهید بود با بیش از 100 جانور مختلف دست و پنجه نرم کنید.

*دقت کنید که این بازی برای اجرا شدن نیاز به عینک Virtual Reality دارد*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

ARK Park center

مشخصات بازی ARK Park VR :

نام بازی : ARK Park VR

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Snail Games

منتشر کننده : Snail Games

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

ARK Park VR

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *