دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Assassins Creed The Americas Collection برای Xbox360 و PS3

بازی Assassins Creed The Americas Collection توسط استودیو Ubisoft ساخته شده و در تاریخ 28 اکتبر 2014 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر خواهد شد . شما می توانید 3 عنوان آخر سری Assassin’s Creed را که در سبک اکشن , ماجرایی می باشد را در قالب Americas Collection داشته باشید . جایی که تمام اتفاقات آن در اوایل پیدایش آمریکا می باشد . داستان تک نفره جذاب , محیطی پویا و بخش مولتی پلیر همه در قالب یک پک آماده برای Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد .

Assassin’s Creed Liberation HD :

داستان بازی در سال 1765 در جریان می باشد جایی که انقلاب آمریکا را به شمال کشور و در مقابله با نیروهای اسپانیا می برد که سعی در کنترل لویزیانا دارند ولی سد محکمی به نام Aveline جلوی آنها می باشد کسی که یک اساسین تعلیم دیده است و از هر سلاحی استفاده می کند تا آزادی کشور خود را فراهم سازد .

Assassin’s Creed III :

داستان بازی در سال 1775 در جریان است . شما در نقش Connor هستید کسی که مادر سرخپوست و پدری انگلیسی دارد . هنگامی که نیروهای دشمن سعی در گرفتن منطقی که سرخپوست ها در آن هستند دارند کانر جان خود را به خطر می اندازد تا آزادی مردم خود را فراهم سازد . این حرک شما انقلابی را به وجود می آورد که ترس را بر تن دشمن می اندازد .

Assassin’s Creed IV Black Flag :

داستان بازی در سال 1715 در جریان است . دزدان دریایی بر دریای کارائیب حکمرانی می کنند و زمانی که دولت مردان در عاجزی تمام به سر می برند قوانین جدید خود را بیان می کنند . در میان این بی قانونان یک کاپیتان جوان به نام Edward Kenway حضور دارد . نبرد او برای پیروزی و کسب شهرت همانند افرادی مشهور مثل Blackbeard می باشد . ولی ناخواسته به جنگ میان اساسین ها و تمپلرها کشانده می شود . جنگی که تمام چیزهایی که دزدان دریایی ساخته بودند را تخریب می کرد . به عصر طلائی دزدان دریایی خوش آمدید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Assassin’s Creed The Americas Collection

نام بازی (فارسی) : فرقه قاتلین : کالکشن آمریکایی

پلتفرم : Playstation 3 , Xbox 360

شرکت سازنده : Ubisoft

شرکت منتشرکننده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن , ماجرایی