دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Aura of Worlds – PC

بازی Aura of Worlds شمل دنیایی خلاقانه با تاکتیک های مختلف است که در قالب یک بازی ساده و کم حجم در اختیار کاربران قرار داده شده است. کاوش در دنیای چندگانه که در آن شما باید از توانایی های خلاقانه و عقلانیت خود برای برهم زدن نقشه های دشمننان خود استفاده کنید. در این بازی شما باید برای پیدا کردن راه خود از میان دخمه های تاریک، ترسناک و پر سر و صدای در حال تغییر عبور کنید. فرار از جاده های سیل آسا، جلوگیری از نیش خوردن توسط گرده های سمی و جنگ با موجودات عجیب از ویژگی های جذاب این بازی است که شما را ساعت ها سرگرم نگه می دارد. آیا شما با سپر و شمشیری که در دست دارید می توانید از پس دشمنان خود برآیید؟ در این بازی برای هر مشکل راه حلی وجود دارد و شما باید آن راه حل ها را بیابید. به عنوان مثال باید از سلاح هایی استفاده کنید که قادر به از بین بردن دشمنانتان باشد.

سایر مشخصات بازی: محیط این بازی به گونه ای طراحی شده است که یادآور نوستالژی های قدیمی در کنسول های بازی نسل اول و دوم باشد. این خود باعث می شود که کاربر در هنگام بازی احساس خوشایند و لذت بخشی داشته باشد. در این بازی امکانات مختلفی در اختیار کاربر قرار دارد از جمله شمشیرها و سپرهای مختلف که با عبور از مراحل بازی برای کاربر قابل خرید می باشد. بازیکن باید سلاح های خود را آپدیت نماید تا بتواند از مراحل مختلف بازی عبور نماید و با دشمنان خود روبرو شود. آیا شما می توانید از پس دشمنانتان برآیید؟

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Aura.of.Worlds.center

مشخصات بازی Aura of Worlds:

نام بازی :  Aura of Worlds

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Cognitive Forge

منتشر کننده : Cognitive Forge

سبک بازی : اکشن، ماجرایی، استراتژی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Aura of Worlds

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *