دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Basketball Battle v2.0.16 برای اندروید و iOS + مود

Basketball Battle اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های سبک ورزشی و تفننی هستید مطئمنا بازی بسیار بامزه Basketball Battle نظر شما را جلب خواهد کرد. توپ را برداشته و داخل سبد بسکتبال بیاندازید! از بین کاراکترهای کارتونی بازی یکی را انتخاب کرده و به صورت دو نفره بسکتبال بازی کنید. با وجود حجم کم بازی، شما می توانید تقریبا تمامی حرکات یک بسکتبالیست حرفه ای را تجربه کنید. کنترل بازیکن بسیار ساده است و شما تنها با لمس صفحه میتوانید بازیکنان را حرکت داده یا به پرتاب توپ اقدام کنید. امکان حرکت به عقب، پرتاب توپ با یک دست، دفاع، جلوگیری از پرتاب حریف و حتی ضد حمله های برق آسا برای شما فراهم است.

سایر توضیحات : در بازی Basketball Battle این امکان فراهم شده است که تا می توانید امتیاز کسب کنید و از امتیازات خود برای ارتقای توانایی های بازیکن خود استفاده کنید و او را به یک بسکتبالیست حرفه ای تبدیل کنید. مطمئنا در بازی Basketball Battle یک تجربه بسیار مهیج را در سبک بازی های ورزشی به خصوص بسکتبال تجربه خواهید کرد. بازی Basketball Battle بسیار کم حجم بوده که برای کسانی که به بازی های ساده علاقه مند هستند بسیار مناسب است. بازی Basketball Battle که توسط استودیو بازی سازی DoubleTap Software طراحی و ساخته شده است، به صورت رایگان برای کاربران اندروید از طریق مارکت گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز قابل قبول 4.6 از 5.0 را از بازیکنان سراسر دنیا کسب کند. هم اکنون بازی Basketball Battle با لینک مستقیم در سایت دانلود فارسی قابل دانلود می باشد.

Basketball.Battle.center

ویژگی های بازی Basketball Battle :

 – امکان سفارشی سازی بازیکنان

 – گیم پلی ساده و مهیج

 – امکان انجام تمامی حرکات موجود در بسکتبال

 – امکان بازی به صورت دو نفره

Basketball Battle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *