دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی BAZOO – Mobile eSport 1.34.99.4.784 برای اندروید و آیفون

همکنون آماده برای جنگ آنلاین شوید و دیوانه وار در زمان واقعی با تمامی بازیکنان در سراسر جهان به مبارزه بپردازید . شما باید زنجیره وار برای راه اندازی حملات جرم از بالا به طرف پایین حریف خود را نابود کنید بطوری که تمامی بلوک ها و موانع را از بین ببرید تا بتوانید به دشمن غلبه کنید . بازی طوری ساخته شده که باید سرعت عمل بسیار سریع داشته باشید تا بتوانید به حریف خود غلبه کرده و با نابود کردن تمامی بلوک ها پیروز مسابقه شوید . آیا به بازی های متنوع و جدید آرکید علاقه دارید ؟ آیا می توانید بصورت آنلاین به حریف خود غلبه کنید ؟ آیا سرعت عمل شما در این بازی فوق العاده است ؟ پس به هیچ وجه بازی BAZOO – Mobile eSport را از دست ندهید .

بازی BAZOO – Mobile eSport یکی از بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور با طراحی بی نظیر و متفاوت است . این بازی در سبک آرکید و آنلاین طراحی شده و طرفداران زیادی را تا به امروز به خود جلب کرده است . بازی BAZOO – Mobile eSport توسط کمپانی مشهور IsCool Entertainment برای تمامی گوشی های اندروید و دیوایس های آی او اس ساخته و عرضه شده است و در مارکت های اپ استور و پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 می باشد و تا به امروز جزء یکی از بازی های برتر آرکید به شما می رود . این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و همکنون بیش از میلیون ها کاربر آن را دریافت کرده اند . امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید .

ویژگی های بازی BAZOO – Mobile eSport :

– محیط بازی سه بعدی

– گرافیک و صداگذاری بی نظیر

– سبک بازی آرکید

– بازی بصورت آنلاین

– سرعت عمل بالا برای نابود کردن حریف

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید 4.0.3 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا

– سایت مرتبط اندروید

– سایت مرتبط آیفون

شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید .

BAZOO – Mobile eSport

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *