دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bitcoin Tycoon – Mining Simulation Game – PC

بازی Bitcoin Tycoon – Mining Simulation Game یک بازی جالب در سبک بازی های ماجرایی و شبیه سازی است. در Bitcoin Tycoon – بازی شبیه سازی معدن، شما به عنوان یک فرد جدیدی که در اوایل سال 2014 با Valuable Currency همکار می شوید، بازی می کنید. به دنبال شخصیت اصلی، یادگیری دانش از بزرگان، درک تلخی پشت پرده ماینر شدن از جمله حقیقت هایی است که شما را می آزارد. آیا می توانید زندگی خود را در این Blockchain متحول کنید؟ در این بازی شما باید در ابتدا از میان ده ها تن از نام تجاری و یا نوع سخت افزار آنچه را که برای کار شما مفید است و در این کار می تواند به شما کمک کند را انتخاب کنید. راه اندازی رویای کامپیوتر شما که اکنون به واقعیت تبدیل شده است می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. کاری به کار دیگران نداشته باشید و تمام تمرکز خود را بر روی کاری که انجام می دهید بگذارید و مطمئن باشید که موفق خواهید شد.

سایر مشخصات بازی: خودتان می دانید هرگز چیزی به نام نشدن وجود ندارد بنابراین تمام تلاش خود را به کار گیرید. شما در این بازی همیشه چالش جدیدی را خواهید داشت. تماس با 8 ماینر مختلف که همگی کار خود را به نحوه احسن انجام می دهند می تواند برای موفقیت شما بسیار مفید باشد. در این بازی هر کس دایره خود و زندگی خود را دارد. چرا آقای هوانگ شخصیت اصلی را به دنیای معدن معرفی می کند؟ بازیکن باید چه چیزی را برای وظایفش در نظر بگیرد، چه درگیری میان قهرمانان بازی و دیگران به وجود می آید؟ بازیکن باید همه ی این مسائل را به تنهایی اداره کند.

Bitcoin.Tycoon.-.Mining.Simulation.Game.center

مشخصات بازی Bitcoin Tycoon – Mining Simulation Game:

نام بازی :  Bitcoin Tycoon – Mining Simulation Game

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : 99Game Studio

منتشر کننده : 99Game Studio

سبک بازی : ماجرایی، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Bitcoin Tycoon – Mining Simulation Game

  • 3 replies
    1. ذهن منحرف says:

      سلام
      بعد از دانلود و خارج کردن از حالت فشرده موقع اجرا بازی اخطار میده که فایل DLL زیر پیدا نشد..فکر میکنم مربوط به کرک بازی باشه.ممنون میشم چک کنین.
      IGG-GAMES.COM.DLL was not found

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        فایل IGG-GAMES.COM.DLL رو از سایت های خارجی دانلود کنید و
        تو پوشه ای که بازی نصب شده بریزید ، اگر بازم ارور داد،
        بازی رو کامل پاک کنید، آنتی ویروس کامپیوتر رو کامل غیرفعال کنید و
        دوباره بازی رو اکسترکت و نصب کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *