دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی Black Mirror برای PS4

اسکاتلند ، 1926 . پس از خودکشی پدرش ، دیوید گوردون برای اولین بار در زندگی خود ، از خانه اجدادیش دیدن کرد . زندگی که به زودی توسط اسرار تاریک تاریخچه گوردون ها تهدید می شود . تمام عمر از کابوس و رویای بیداری رنج میبرد ، دیوید میترسد که به سرنوشت پدرش دچار شود ، پایین مسیری که منجر به جنون و مرگ است . آیا واقعا این یک نفرین است که خانواده اش را گرفتار چنین موضوعی کرده ، شبیه چیزی که پدرش بدان معتقد بود ؟ زمان آن فرارسیده است تا دیوید  به حقایق وحشتناکی که که در زیر نسل سکوت و بنای سنگی گوردون ها مدفون شده است ، پی ببرد . قلعه Black Mirror انتظار شما را می کشد … در این نسخه سعی شده است تا تجسمی مدرن از تصورات سری Gothic-horror دیده شود . تعاملات با محیط پیرامون این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه خاندان گوردون به دست آورید .

سایر توضیحات : Black Mirror یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی KING Art طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی THQ Nordic برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . در این بازی از فضاسازی هایی که در کتاب نویسندگان ژانر ترسناک همانند EA Poe و HP Lovecraft دیده می شود ، الهام گرفته شده است . گیم پلی نقطه و کلیک از سه گانه اصلی به عنوان پایه ای برای گیم پلی درنظر گرفته شده است تا پلیر علاوه بر تحقیق بیشتر و تعامل با کابوس ها ، بر روند بازی تمرکز بیشتری داشته باشد . در سه گانه ماجراجویی اصلی ، ساموئل گوردون و دارن مایکلز حقیقت را در پس آینه های تاریک جستجو می کنند . در اصل سه گانه ماجراجویی پایه و اساس Black Mirror 2017 را شکل می دهد . فضای ترسناک ، جزئیات بصری غنی و داستان تاریک پر از شخصیت هایی که تا دیروز در روند بازی تاثیرگذار نبودند ، گویای روایتی جذاب و فریبنده خواهد بود .

Black Mirror Center

مشخصات بازی Black Mirror :

نام بازی : Black Mirror

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : KING Art

منتشر کننده : THQ Nordic

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : –

رده بندی سنی : +18

لینک مرتبط : PlayStation

Black Mirror

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *