دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Block City Wars 6.2.5 برای اندروید و iOS + مود

به شهر بدون مرز خوش آمدید! شهری که همیشه در حال جنگ است! شهری که منتظر شماست! شهری همیشه در حال جنگ میان پلیس، گانگسترها، مافیا، گروه های تروریستی و … است. اینجا Block Сity Wars است. انجام ماموریت های مختلف توسط روسای مافیا، انجام حرکات پارکور، رانندگی با انواع وسایل نقلیه و گریز از دست پلیس. به استفاده از اسلحه های مختلف و جالب به جنگ دشمنان خود بروید و آنها را تسلیم خود کنید. با دوستان خود و همچنین گیمرای بسیار زیاد در سراسر جهان به جنگ و مبارزه بپردازید و بر سر عنوان “Best Gangster” رقابت کنید. بهترین لباس ها را بپوشید و به شهر قتل و خونریزی بپیوندید. بازی Block City Wars از ساخته های استدیو بازی سازی D-Games Apps است که برای پلتفرم های اندروید و iOS تهیه و عرضه شده است .این بازی در گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص داده است و تا کنون بیش از 50 میلیون کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: چندوقتی است که بازی های با گرافیک پیکسلی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. بازی Block City Wars نیز به دلیل ارائه گرافیک بسیار عالی و نیز عرضه گیم پلی جذاب با استفاده از سبک اکشن و نیز امکان بازی به صورت آنلاین ورقابت با رقبای سراسر جهان با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این بازی توجه خود را روی 2 نکته قرار داده است: گرافیک و گیم پلی. بدون بزرگنمایی نیز سازنده این بازی به این دو هدف دست یافته است و توانسته است گیمرها با سلیقه های مختلف را راضی نگه دارد.

*بازی به صورت آنلاین است*

بازی block city wars جدید

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت بازی به صورت چند نفره با حالت های: Team Deathmatch, Free PVP Fight, Tank Battles, Street Race و Infection Zombie mode

یک شهر بسیار بزرگ همراه با آسمان خراش های بسیار بلند مناسب برای هر جنگ و آشوب!

بیش از 50 نوع وسیله و خودرو برای جابجایی نظیر هلیکوپتر، انواع خودرو، موتوسیکلت، تانک و …

بیش از 100 نوع اسلحه مختلف نظیر Ak47, MINIGUN, Sniper rifle, RPG, Katana و …

بیش از 150 گیمر همیشه فعال در روز

ماموریت های مختلف

گرافیک بسیار زیبای پیکسلی همراه با نورپردازی بسیار خوب

صداگذاری بسیار مناسب و درخور بازی

و …

Block City Wars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *