دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bowling King 1.40.16 برای اندروید و iOS

شرکت های مختلف بازی های مختلفی برای بولینگ عرضه کرده اند و هرکدام نیز ادعا دارند که با ارائه روشی خاص، از دیگر بازی ها بهتر هستند و به گیمر تجربه بازی بهتر و واقعی تری را می دهند. اما با عرضه بازی Bowling King تمام این ادعاها زیر سوال رفت. همانطور که از نام این بازی پیداست، این بازی مجموعه بازی بولینگ با گرافیک بالا، کیفیت و گیم پلی خوب و نیز لیگ های قهرمانی را به گیمر ارائه می دهد. با استفاده از تلفن همراه خود و نیز بازی زیبای Bowling King می توانید به راحتی در هر زمان و مکانی روی بهبود کیفیت بولینگ خود تمرکز کنید. این بازی توسط شرکت بسیار معروف Miniclip.com برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و تا کنون بیش از 50 میلیون نسخه از این بازی از گوگل پلی دریافت شده است. امتیاز 4.6 از 5.0 این بازی نیز نشان کیفیت بسیار بالای این بازی دارد. این بازی به صورت آنلاین صورت می گیرد و شما با حریفان مختلفی از سراسر جهان به رقابت و مسابقه می پردازید.

سایر توضیحات: بازی Bowling King مجموعه ای از ویژگی های مختلف است که برای گیمر بسیار جذاب است. در قدم اول شما باید توپ مورد علاقه ی خود را از میان بیش از 60 نوع توپ مختلف انتخاب کنید. سپس به میدان بازی می روید. جایی که انگشتان شما و میزان دقت آنها سرنوشت ما را می سازد. محل مسابقه از نمونه های واقعی از شهر های مختلف جهان نظیر نیویورک، سیدنی و … الهام گرفته شده است. همچنین گرافیک این بازی نیز از جذابیت های آن است به طوریکه افکت های آن بسیار شبیه مدل های واقعی است.

*بازی به صورت آنلاین است*

دانلود bowling king جدید

ویژگی های اصلی بازی:

کنترلرهای بسیار ساده

قابلیت رقابت و مسابقه با حریفان مختلف از سراسر جهان

قابلیت انتخاب از میان بیش از 60 نوع توپ مختلف

انواع مختلف مسابقه

قابلیت شرکت در لیگ های جهانی و تورنمنت های بین المللی

بیش از 120 مدال مختلف

گرافیک بسیار زیبا و ساده

و …

Bowling King

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *