دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bullet Party CS 2 GO STRIKE v1.2.5 برای اندروید + مود

Bullet Party CS 2 GO STRIKE آیا حاضر هستید در یک بازی تیراندازی آنلاین با دشمنان واقعی به مبارزه بپردازید و همه آن ها را تنها با یک ضربه گلوله از پای درآورید ؟ در این بازی هیجان انگیز در یک میدان جنگ سرسخت و بر علیه بازیکنان واقعی حضور دارید . با تشکیل و یا انتخاب تیم خود پایداری تان را حفظ کرده و با تمام توان مقاومت کنید . شما قادر هستید در این بازی سبک رزمی , استراتژی و تفنگ های خود را انتخاب کنید . زمانی که احساس کردید برای مبارزه با رقیبان سرسخت آماده هستید ماشه را کشیده و مبارزه را شروع کنید .

سایر توضیحات : در این بازی باید 50k دشمن را شکست دهید تا در برابر حملات پی در پی و سنگین رعد آسای دشمنان به بهترین و قوی ترین مبارز تبدیل شوید . زمان های سخت در انتظار شماست ! باید برادر یا هر کسی را که شد به مبارزات دعوت کرده و در میدان جنگی سرسخت وظایف غیر ممکنی را انجام دهید . حال فرصت آن رسیده است تا مهارت های رزمی خود را به دوستان و رقبای خود از سراسر دنیا نشان دهید و خود را ثابت کنید . زمانی که کشته شدید محل کشته شدن تان را در یاد نگه دارید تا انتقام خود را بگیرد !

Bullet.Party.CS.2.GO.STRIKE.center

ویژگی های بازی Bullet Party CS 2 GO STRIKE :

– دارای گرافیک مدرن با کیفیت AAA

– وجود طیف گسترده ای از سلاح ها مانند : Desert eagle , AK-47 , Mp5 , M87-T , M79 , Stw-25 , Sniper , RPG و Pro-Knife

– کنترل آسان با سفارشی سازی UI بر روی هر دستگاه

– دارای 5 نقشه مختلف با 2 حالت مبارزه

– دارای افکت های صدا عالی

Bullet Party CS 2 GO STRIKE

به روز رسانی :

1396/12/14 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *