دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bunny Hop League The Surfing – PC نسخه HI2U

بازی Bunny Hop League The Surfing بار دیگر شما را به دوران مدرسه و اوایل صنعت بازی های کنسولی خواهد برد. زمانی  که حرکات و صحنه سازی های بازی ها به شدت محدود بودند اما بدون شک دوران طلایی و خوبی را برای ما به یادگار گذاشته اند. در این بازی شما باید تمام توان خود را به کار گیرید تا با عبور از موانع مختلف و چیزهایی که سد راه شما هستند، به نقطه هدف برسید و سرعت و دقت را همزمان چاشنی یکدیگر کنید. بدون شک عالی شدن در بازی Bunny Hop League The Surfing کار آسانی نیست چرا که سرعت در تضاد کامل با دقت است!

سایر توضیحات: بازی Bunny Hop League The Surfing یک بازی در سبک بازی های ورزشی و آرکید است که در آن شما باید با تمام سرعت به نقطه پایان برسید. این بازی توانسته امتیاز خوبی در سایت استیم کسب کند و کامنت ها نشان دهنده کیفیت بازی هستند. بازی Bunny Hop League The Surfing توسط شرکت  PolyDigital تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Bunny Hop League The Surfing cnter

مشخصات بازی Bunny Hop League The Surfing :

نام بازی : Bunny Hop League The Surfing

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : PolyDigital

منتشر کننده : PolyDigital

سبک بازی : ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Bunny Hop League The Surfing

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *