دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Burrito Bison Launcha Libre v2.33 برای اندروید و iOS + مود

بازی Burrito Bison Launcha Libre از آن دسته بازی هایی است که شما برای چند دقیقه فقط می خواهید که نگاهی به آن بیاندازید و سپس به خود می آیید و می بینید باید 1 ساعت قبل به رختخواب می رفتید ولی فراموش کرده اید! بازی بسیار ساده است… شما از میان 3 کشتی گیر یکی را انتخاب می کنید و باید سعی کنید تا خرس های کوچک چسبناک را از میدان به در کنید. در این راه نیز می توانید از هدایای ویژه بازی استفاده کنید و این کار را با سرعت بیشتری انجام دهید. بازی Burrito Bison Launcha Libre از ساخته های بسیار جالب شرکت Kongregate است که برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی تا به حال بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز 4.8 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.

سایر توضیحات: در اوایل بازی بدون شک شما بسیار کند هستید. این مسئله دو دلیل عمده دارد: اول اینکه شما در این بازی تازه کار هستید و به روند آن آشنا نیستید و دوم اینکه هنوز کشتی گیر خود را آپدیت نکرده اید و توانایی های او را بهبود نداده اید. با افزایش امتیاز های شما و بهبود وضعیت کشتی گیر شما در طول بازی از روند بازی خسته نخواهید شد چرا همیشه تعدادی موارد جدید منتظر شما هستند! بازی Burrito Bison Launcha Libre از یک سادگی بسیار خاصی برخوردار است و همین مسئله باعث می شود تا شما بارها و بارها به سراغ این بازی بیایید و اوقات فراغت خود را با این بازی پر کنید.

دانلود Burrito Bison جدید

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت انتخاب از میان 3 کشتی گیر بسیار قهار و زبردست

به روز رسانی های بسیار زیاد برای بهبود وضعیت جسمی شما و نیز برای افزایش شانس شما در مسابقات

قابلیت کشتی گیری و رقابت با 5 نوع حریف مختلف که هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف متفاوتی هستند

قابلیت رقابت و مسابقه با Big Boss یا سالار سالارها برای آزاد کردن یک جهان جدید

گرافیک بسیار زیبا و کارتونی همراه با جذابیت های منحصر به فرد

گیم پلی بسیار جالب و خاص

صدا گذاری منحصر به فرد و جالب

و …

Burrito Bison Launcha Libre

به روز رسانی :

1396/11/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *