دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel Skidrow ندای خوآرز کارتل

بازی Call of Juarez The Cartel یک بازی اول شخص شوتر می باشد که توسط استودیو Techland ساخته شده است و توسط کمپانی معروف Ubisoft منتشر شده است . این بازی یکی دیگر از سری معروف ندای خوآرز می باشد که مانند نسخه های پیشین تم وسترن دارد ولی با
این تفاوت که این نسخه دیگر در زمان غرب وحشی نیست و وقایع آن در دوران مدرن امروزی در جریان است . بازی در شهر های Los Angeles و Mexico در جریان می باشد و شما کنترل 3 شخصیت را در دست دارید و باید با باند قاچاق مواد مبارزه کنید . بازی ندای خوآرز کارتل در سال 2011 برای Playstation 3 , Xbox 360 و کامپیوتر منتشر شده است . در این نسخه از بازی دشمن شما باند قاچاق مندوزا می باشد و باید بر علیه قانون شکنی این باند به مبارزه بپردازید . داستان بازی دارای پیچیدگی خاصی نبوده و تا حدودی می توان گفت که با یک داستان کلیشه ای روبه رو هستیم که نمونه آن را در خیلی از بازی ها مشاهده کردیم . از ویژگی های این نسخه می توان به بازی کردن به صورت یک گروه سه نفر با دوستان خود اشاره کرد چه در بخش تک نفره و چه در بخش مولتی پلیر و همچنین شما می توانید با دیگران به صورت دو گروه 6 نفره در آیید و روبه روی یکدیگر بجنگید . در بخش گرافیک این نسخه با پیشرفت های قابل قبولی روبه رو بوده ولی باز هم جا دارد که در آینده شاهد گرافیک های بهتر و پیشرفته تر از این سری از بازی های ندای خوآرز باشیم . در مجموع بازی کردن این نسخه حتی برای یک بار هم خالی از لطف نیست و می تواند چندین ساعت شما را سرگرم کند .