دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Calvino Noir برای آيفون

Calvino Noir یک بازی کاوش و جستجویی است که در آن باید به صورت دزدکی به یک ماجرای جنایی زیرزمینی اروپا در سال 1930 وارد شوید . در ساخت این بازی از تکنولوژی های Metal گرافیکی اپل استفاده شده است تا بازی جذاب تر شده و سازه های موجود در آن برای بازیکنان در طول ماموریت های خطرناک مختلف واقعی تر به نظر برسد . در ساخت این بازی از چشم انداز های Deus Ex و Blade Runner الهام گرفته شده است . شما در این بازی در نقش افرادی حضور دارید که برای شانس آخر خود و آینده شهرشان تلاش می کنند . برخی از این افراد روح شکسته ای دارند و بعضی ها آسیب های شدیدی دیده اند ولی همه ی آن ها برای ایجاد آینده ای درخشان با هم متحد شده اند تا در مقابل حکومت ظالم و افرادی که قلبشان تاریک و بی رحم است ایستادگی کنند و دست از مبارزه بر ندارند .

دانلود بازی Calvino Noir برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Calvino Noir : – دارای هفت مرحله چالش انگیز – دارای سبک های بصری خیره کننده الهام گرفته از فیلم noir cinema – امکان کاوش و جستجو در جهانی دقیق و جوی – استفاده از نیرو های پنهان و حیوانات برای مبارزه با افراد ایستاده در سر راه تان – کاهش یافتن اندازه نصب در این نسخه – بهبود کیفیت گرافیکی بازی در این نسخه – دارای کنترل های آسان و بصری برای استفاده – وجود سه شخصیت متفاوت برای بازی

Calvino Noir

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *