دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Car Driving Academy 2017 3D v1.6 برای اندروید و iOS + مود

Car Driving Academy 2017 3D جاده نشانه گذاری شده است بنابراین رانندگی بسیار آسان خواهد بود! در مدرسه رانندگی Car Driving Academy 2017  که یک شبیه ساز سه بعدی برای آموزش رانندگی می باشد ثبت نام کنید و رانندگی خود را بهبود بخشید و توانایی های پارک کردن خود را افزایش دهید. با استفاده از این شبیه ساز شما می توانید رانندگی کنید و از تمام تابلوها و علائم استفاده کنید و آنها را بیاموزید. مراقب باشید اشتباه نکنید، کمربند ایمنی خود را ببندید زیرا این مورد می تواند مانع رسیدن شما به جایگاه یک راننده خوب شود. این آکادمی شامل بیش از 45 جاده علامت گذاری شده می باشد که یک افسر شما را تست می کند. بنابراین زمان تجربه یک درس رانندگی برای شما فراهم شده است.

سایر مشخصات : این شبیه ساز شامل 25 مرحله رانندگی در حالت شب می باشد که تجربه های لازم برای استفاده در هنگام شب را برای شما فراهم می آورد. به علاوه دارای 25 مرحله خاص چالش برانگیز می باشد که تمام آموخته های شما را کنترل می کند و وسیله ای است برای محک شما. این شبیه ساز فوق العاده تجربه رانندگی با 35 مدل مختلف اتومبیل را فراهم می کند تا با تفاوت آنها و ویژگی های هریک برای رانندگی مطلوب آشنا شوید. این بازی که بیشتر به یک آموزشگاه رانندگی شباهت دارد محصولی از استودیوی Games2win.com می باشد که می توانید شما هم از آن بهره ببرید.

دانلود بازی Car Driving Academy 2017 3D

ویژگی های بازی Car Driving Academy 2017 3D :

– 45 جاده منحصر به فرد که به واقعیت بسیار شبیه اند.

– دارای بیش از 100 مرحله شامل تست جاده، رانندگی در شب و…

– رانندگی رایگان و به دست آوردن سکه!

– دارای 3 زاویه دید متفاوت

– اتومبیل های واقعی برای رانندگی

– 45 نوع خودروی مختلف

Car Driving Academy 2017 3D

به روز رسانی :

96/10/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *