دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Castle Creeps TD v1.33.0 برای اندروید و iOS + مود

قهرمانان مختلف و جنگجوهای دلیر را به میدان فرا بخوانید و در یک بازی بسیار جالب و فانتزی در سبک Tower Defense به جنگ و مبارزه بپردازید. تجهیزات خود را محکم کنید و راه های نفوذ را ببندید. راه هایی برای نفوذ وحشی های غارتگر! در این بازی شما باید با استفاده از طرح و نقشه قبلی به جنگ با موجودات مختلف بپردازید. فروانروایان وحشی، غول های بسیار بزرگ و زشت و جن های کوچک اما سریع! بدون شک در این بازی دلاوری و جسارت شما همراه با سرعت عمل و تدبیر شما همراه خواهد شد تا بتوانید بر ارتش بی شمار دشمن غلبه کنید. ارتشی که تنها برای نابودی شما آماده شده اند. پس پیش از شروع به طرح یک نقشه بپردازید تا دشمن را غافلگیر کنید. فراموش نکنید که در این راه می توانید از برج های مختلف با امکانات منحصر به فرد استفاده کنید و حتی آنها را بهبود ببخشید تا دشمنان شما نتوانند با تکیه بر تعداد خود از سد نیروهای شما عبور کنند. بازی Castle Creeps TD از ساخته های شرکت بازی سازی بسیار معروف و بزرگ Outplay Entertainment Ltd است که با تکیه بر تجربه خود اقدام به تولید بازی های بسیار خوبی کرده است. این شرکت بازی Castle Creeps TD را برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه کرده است و تاکنون بیش از 5 میلیون کاربر اندرویدی نیز این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: بر خلاف بازی های مشابه و هم رده بازی Castle Creeps TD، در این بازی شما می توانید از قهرمانان و اعجوبه های خود برای دفاع از تجهیزات خود و نیروهای خودی کمک بگیرید. با استفاده از این قهرمانان و نیز آپدیت کردن و به روزرسانی برج های مراقبت بدون شک هیچ دشمنی نمی تواند از سد نیروهای شما عبور کند. همچنین گرافیک بسیار زیبای بازی Castle Creeps TD نیز می تواند در افزایش رضایت شما نسبت به این بازی کمک زیادی کند چرا که جزئیات در این نوع بازی ها بسیار مهم هستند و طراحی صحنه خوب این بازی بدون شک آن را از بازی های مشابه متمایز می کند.

دانلود castle creeps جدید

ویژگی های اصلی بازی Castle Creeps TD:

بازی بسیار ساده اما جذاب و مناسب برای هر سنی

قابلیت بازی و انتخاب قهرمانان مختلف تنها با استفاده از طی کردن مراحل مختلف

قابلیت بازی و مبارزه با “رپیس ها” در مراحل خاص بازی و در حالت های خاص

قابلیت طرح ریزی یک نقشه بسیار خوب و مطمئن و همچنین تغییر استراتژی در حین بازی

قابلیت استفاده از استحکامات و برج های مختلف و همچنین قابلیت آپدیت و بهبود قدرت و محدوده محافظت آنها

قابلیت بازی در مراحل و فصل های مختلف به صورت جنگ های حماسه ای

گرافیک بسیار زیبا و منحصر به فرد

گیم پلی بسیار اعتیاد آور

قابلیت بازی به صورت آفلاین و آنلاین

و …

Castle Creeps TD

به روز رسانی :

1396/11/04 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *