دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Champions and Challengers v1.1.7 برای اندروید و iOS + مود

Champions and Challengers شروع چالشی هیجان انگیز را در کنار رقبائی چیره دست از سراسر جهان برای کشف یک راز بزرگ آغاز کنید. فرماندهی ارتش قدرتمند خود را به دست بگیرید. از نیروهای راهنما کمک بگیرید و هوشیارانه با چینش مناسب و قدرتمندانه ارتشی قوی بسازید و وارد نبرد شوید تا مخالفان خود را شکست دهید. هر قهرمان دارای مجموعه ای منحصر به فرد از توانایی های جنگی در حملات قدرتمندانه است. شما با ترکیب مناسب این توانایی ها، دشمنان را شکست دهید و قهرمان داستان شوید.

سایر مشخصات : در این بازی شما قادرید در جایگاه PvP وارد میدان نبرد شوید. رتبه خود را در رنکینگ افزایش دهید و این اتفاق تنها با توانایی های جنگاوری و استراتژیکی شما میسر می شود. پشتیبانی های خود را قدرتمند کنید تا بتوانید حمله ها و ضدحمله های بزرگتری بزنید و به پیروزی های بزرگتر دست پیدا کنید. این بازی به صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا می باشد. همچنین بازی دارای ویژگی های مازاد می باشد که کاربر می تواند به دلخواه اقدام به خرید کند. این بازی جدید و تازه محصولی از استودیوی YesGnome, LLC می باشد که اکنون می توانید مانند میلیون ها کاربر دیگر از زیبایی های آن بهره ببرید.

دانلود بازی Champions and Challengers

ویژگی های بازی Champions and Challengers :

– قابلیت ساختن ارتش قدرتمند برای دفاع از منابع و دستاورد های شخصی از دست متجاوزان

– ارتقا قهرمانان خود برای نبرد در حملات قوی تر و ادعای پیروزی های بزرگتر در بازی.

– این بازی در زبان های زیر موجود است: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی (آمریکای لاتین)، پرتغالی (برزیل)، روسی، ترکی، کره ای، ژاپنی

– رقابت در بیش از 70 مرحله جنجالی و هیجان انگیز

Champions and Challengers

به روز رسانی :

96/09/18 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *