دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Children of the Nile Complete – PC نسخه GoG

Children of the Nile Complete ای نیل! اینجا در سواحل نیل، پادشاه شما بر خواهد خاست. سلسله و پادشاهی شما به وجود خواهد آمد و آینده شما رقم خواهد خورد. شما به عنوان فرعون، مردم خود را در قالب قبیله ای ساده از شکارچیان شکل خواهید داد و به یک تمدن جاویدان خواهید پیوست. مردم خود را عاقلانه و درست هدایت کنید. آنها برای شما اهرام غول پیکر بنا خواهند کرد. در این شبیه ساز می توانید دنیای باستان را کاوش کنید و به نام خود و برای خود به جنگ برخیزید. هر شهروندی که در شهر شما زندگی می کند و هر کسی که نفس می کشد نیازهایی خواهد داشت و برای خود و خانواده آروزهایی. همه طیف های مختلف از کشیش ها و هنرمندان، کاتب ها و کارگرها و حتی خانواده های سلطنتی، همه آنها در ابتدا برای شروع نیاز به غذا دارند.

سایر مشخصات : بازی Children of the Nile Complete یک گوهر بسیار درخشان در بازی های شهر سازی می باشد که به توسعه و توجه بسیار زیاد با جزئیات فراوان پرداخته است. برای رسیدن به جاودانگی، فرعون باید فراتر از مرزهای خود را ببیند و تاثیر و نشانه های خود را در سراسر جهان برجای بگذارد. کاوش کنید و با ملت های خارجی به داد و ستد و تجارت بپردازید و شما باید انگیزه ایجاد و ساخت یادبودی از خودتان را داشته باشید به طوری که در تمام طول تاریخ با قدرت و اقتدار پایدار بماند و زبان زد تمام دنیا شود. افزایش اعتبار و انگیزه شما باعث می شود تا افراد بیشتری برای شما تلاش کنند و در بلند پروازی های شما شرکت کنند و شهرهایی خارق العاده بسازند.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Children.of.the.Nile.Complete.cente

مشخصات بازی Children of the Nile Complete :

نام بازی : Children of the Nile Complete

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : September 10, 2008

شرکت سازنده : Tilted Mill Entertainment / Tilted Mill Entertainment

منتشر کننده : Tilted Mill Entertainment / Tilted Mill Entertainment

سبک بازی : استراتژیک ، شبیه سازی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

Children of the Nile Complete

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *