دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Collect or Die 1.0.4 برای اندروید و iOS + مود

بازی Collect or Die از سری بازی هایی است که با ورودش به بازار توانست گرد و خاک عجیبی در این بازار بزرگ برپا کند. این بازی توسط Super Smith Bros LTD برای پلتفرم های اندروید و iOS طراحی و تولید شده است. این بازی یک بازی با تم خاکستری و سیاه و سفید است که با گرافیک کارتونی همراه است. اما نباید این گرافیک کارتونی را پایان ماجرا دانست چرا که قرار است یک دریاچه ی خون راه بیوفتد. تاریخچه ی این بازی به مانیتور های CRT باز میگردد و کسی فکر نمی کرد که این بازی برای بهترین پلتفرم های موبایل عرضه شود. اسم بازی هدف بازی را مشخص می کند. “جمع کن یا بمیر” . البته این جمع کردن امتیازها و سکه ها بدون شک به آسانی اسمش نیست. تعداد زیادی موجود عجیب و غریب همراه با چالش های بی شمار در انتظار شماست. چالش هایی با سختی های بسیار همراه با سرعت زیاد بازی بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

سایر توضیحات: این بازی بدون شک اولین بازی در این سبک نیست و گیمرها و منتقدین بر این نظر هستند که این بازی برگرفته و یاد آور بازی Xiao Xiao برای کنسول آتاری است. بازی دارای زمینه ی ترسناک اما جالب است. این بازی از جمله معدود بازی هایی است که از صفحه نمایش برای ک کنترل استفاده نمی کند و کنترلرهای ان صرفا سنسورهای گوشی هستند. این بازی در حال حاضر دارای 40 مرحله و 4 سطح جذاب است اما سازندگان آن قول داده اند که 40 مرحله ی دیگر نیز به زودی به این بازی اضافه کنند و تعداد چالش ها و نوع آنها همچنین موجودات آن را اضافه کنند.

بازی collect or die اندروید

ویژگی های اصلی بازی:

محیط کارتونی و فیزیک پویا

گرافیک زیبا و کارتونی با تم سیاه و سفید

بیش از 40 مرحله جذاب و چالش برانگیز همراه با 4 سطح مختلف

تعداد زیادی چالش و پیچیدگی مراحل

قابلیت کنترل با استفاده از حرکت دادن موبایل و استفاده از سنسورهای حرکتی

 و …

Collect or Die

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *