دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Commanager Tycoon – PC

بازی Commanager Tycoon یک بازی در سبک بازی های شبیه سازی و استراتژیک است که کاربران بسیاری را شیفته خود کرده است. شما در این بازی باید به تجارت مشغول شوید و از این راه کسب درآمد کنید این بازی به شما می آموزد که چکونه با همسایه ها و شهرهای مختلف تجارت داشته باشید و سود خوبی به دست بیاورید. شما در این بازی می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنید. در این بازی تمام کارگران و کارمندانتان همپای شما می آیند تا کسب و کارتان را رونق دهند. شما نیز بای بکوشید تا آنها را راضی نگه دارید و از آنها غافل نشوید. غافل شدن از کارمندانتان مساوی است با از دست رفتن انگیزه کاری آنها و شکستی بزرگ در کسب و کار شما.

سایر مشخصات بازی: شما در این بازی باید نقش یک مدیر مدبر و دور اندیش را داشته باشید که یک امپراطوری برای خود می سازد. شما با دور اندیشی خود و با تدبر در مسائل مختلف پیش آمده باید بکوشید تا راه حل منایبی برای آنها بیابید که منجر به زیان شما نشود. اداره مالیات نیز در این بازی نقش خود را به خوبی ایفا می کند! نباید انتظار داشته باشید که درآمدتان به جیب خودتان برود. باید مالیات نیز پرداخت کنید. ولی می توانید راه حل هایی بیابید که مالیات پرداختیتان کم شود. همچنین نیروهایی از طرف دولت مامور می شوند تا از شرکت شما بازدید داشته باشند که تخلفی صورت نگیرد. آیا برای به چالش کشیدن خودتان در شرایط سخت آماده اید؟ پس این بازی را از دست ندهید.

Commanager.Tycoon.center

مشخصات بازی Commanager Tycoon:

نام بازی :  Commanager Tycoon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : Skyjaz Games

منتشر کننده : Skyjaz Games

سبک بازی : استراتژیک، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Commanager Tycoon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *