دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Crazy Taxi Gazillionaire v14104 برای اندروید + مود

این بار شرکت Sega یکی دیگر از بازی های سری Crazy Taxi را برای پلتفرم اندروید منتشر کرد. Crazy Taxi Gazillionaire نام یکی از جدیدترین عناوین ساخته شده توسط شرکت Sega است که در تاریخ 5 ژانویه به صورت آزمایشی برای پلتفرم اندروید در فیلیپین منتشر شد. پس از گذشت کمتر از یک ماه از تاریخ عرضه آزمایشی این بازی،این شرکت تصمیم گرفت تا نسخه پایدار این بازی را به صورت رسمی از گوگل پلی منتشر کند. در تمامی بازی های این سری، گیمر باید به دنبال کسب امتیاز و پول باشد. کسب کردن پول نیز از راه بسیار قانونی صورت می گیرد یعنی مسافر کشی و جابجایی مسافران از نقطه ای از شهر به نقطه ای دیگر. سایت دانلود فارسی جدیدترین نسخه این بازی را در اختیار شما کاربران سایت قرار می دهد.

سایر توضیحات: هر راننده ای ماشین خاصی را می پسندد. این مسئله در دنیای واقعی نیز صدق می کند. در بازی تاکسی دیوانه نیز این مسئله از اهمیت خاصی برخوردار است. این هنر شماست که هر راننده را به تاکسی مورد علاقه اش برسانید و امتیاز بیشتری از این راه کسب کنید. فراموش نکنید که شهر و جاده در دسترس شماست. هرجا که می خواهید بروید. بعضی از مواقع به گاراژ نیز سری بزنید چون می توانید تاکسی های جدیدتر با امکانات و سرعت بیشتر بخرید. بعضی از مواقع نیز به روز کردن و بهبود تاکسی فعلی راهکار مناسبی است. هرچه مسافر بیشتری را جابجا کنید، پول بیشتری نیز کسب می کنید. هرچه نیز پول بیشتری داشته باشید خوشحال تر خواهید بود. پس پیش به سوی جاده…

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک بسیار زیبا و خلاقانه

نمایش جزئیات ریز با گرافیک کارتونی

قابلیت آزاد کردن، خریدن، و به روز کردن انواع مختلف تاکسی برای کسب امتیاز و پول بیشتر

قابلیت بازی به صورت چند نفره

صداگذاری جالب و مخصوص سری بازی های تاکسی دیوانه

و …

Crazy Taxi Gazillionaire

به روز رسانی :

1396/05/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *