دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Cube Life Island Survival – PC نسخه PLAZA

بازی Cube Life Island Survival یک بازی در سبک بازی های ماجراجویانه است. گیم پلی این بازی شما را به یاد بازی دیگری نمی اندازد؟ بله نیاز به فکر کردن نیست ماینکرافت! این بازی نیز با بهره گیری از محیطی کاملا ساده و مکعبی سعی داشته تا با دوستداران سری بازی های ماینکرافت نیز تجربه خود را سهیم شود. این بازی در محیطی پیکسلی اتفاق می افتد. شما در این بازی نقش یک انسان مکعبی را خواهید داشت که باید از جزیره گمشده جان سالم به در ببرد. شما در این بازی با موجودات غول پیکری مواجه خواهید شد که قبل از شما ساکن جزیره بوده اند. این بازی می تواند یک بازی جهان باز تلقی شود. گیم پلی این بازی در عین سادگی بسیار اعتیاد آور بوده و می تواند بازیکن را برای ساعت ها سرگرم کند.

سایر توضیحات بازی: این بازی در سال 2015 برای کنسول بازی نینتندو ارائه شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. سپس با افزایش استقبال از این بازی کمپانی سازنده بازی تصمیم گرفت که این بازی را برای کامپیوتر های شخصی نیز ارائه دهد. در ابتدای این بازی شما سلاحی در دست ندارید. باید دور جزیره و درون آن را بگردید تا سلاح و غذایی برای خود پیدا کنید. پس از آن شما باید به فکر ساختن آشیانه ای امن و به دور از خطرات برای خود باشید. این راه چندان هم آسان نیست. شما باید هر قسمت از خانه ای را که می خواهید برای خودتان بسازید از نقاط مختلف جزیره بیابید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Cube.Life.Island.Survival.center

مشخصات بازی Cube Life Island Survival:

نام بازی :  Cube Life Island Survival

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Cypronia

منتشر کننده : Cypronia

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Cube Life Island Survival

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *