دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی CyberSphere Sci fi Shooter v1.7.5 برای اندروید و iOS + مود

CyberSphere Sci fi Shooter بازی بسیار مهیج و اکشن CyberSphere Sci fi Shooter به تازگی منتشر شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این بازی داستان دنیا در زمان های آینده را روایت میکند. جایی که انسان ها برای بقا و حفظ سیاره خود باید با موجودات فضایی و ربات ها به جنگ بپردازند. جاییی که پهبادها جای هواپیماهای جنگی را می گیرند. دنیا در معرض نابودی است و این شمایید که مسئولیت حفظ انسان ها و مبارزه با این موجودات فضایی را عهده دار هستید. دشمنان لحظه به لحظه به پایگاه شما نزدیک تر می شوند و این، کار را برای شما دشوار می کند. شما باید از تمام توان خود برای مقابله با پیشروی دشمنان استفاده کنید تا مانع آن ها شوید. در این میان علاوه بر وجود سلاح های متفاوت باید از پایگاه جنگی خود که به گوی فضایی مشهور است نهایت استفاده را برای نابودی دشمنان ببرید. سلاح های دیگری نیز در دسترس شما هستند، راکت ها، سلاح های الکتریکی بسیار نیرومند، آیتم های موجود در بازی که به شما کمک میکند تا خود را استتار کنید، مواد منفجره بسیار مرگبار که در دسترس شما هستند. همه و همه در اختیار شماست تا دشمنان این سیاره را نابود کرده و قهرمان داستان شوید.

سایر توضیحات : شما مختارید این بازی را به صورت آفلاین و به صورت تک نفره انجام دهید ولی بازی در حالت آنلاین این امکان را به شما میدهد که با دیگر بازیکنان متحد شده و با هم به مقابله با دشمنان این جهان بروید. پس فرصت را از دست ندهید و بازی CyberSphere Sci fi Shooter را که توسط شرکت بازی سازی Kisunja – Free Shooting Games برای طرفداران بازی های اکشن طراحی و ساخته شده است و از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران منتشر شده است را از طریق سایت دانلود فارسی دانلود کرده و بازی کنید. گوشی خود را برداشته و فرصت را از دست ندهید!

CyberSphere.Sci.fi.Shooter.center

ویژگی های بازی CyberSphere Sci fi Shooter :

 – گیم پلی روان و جذاب

 – امکان بازی به صورت آفلاین

 – امکان بازی به صورت آنلاین و متحد شدن با دیگر بازیکنان

 – وجود سلاح های مرگبار بسیار جذاب

 – امکان کنترل ساده بازی با استفاده از کلید های مجازی تعبیه شده

CyberSphere Sci fi Shooter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *