دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Cyborg Invasion Shooter – PC نسخه PLAZA

Cyborg Invasion Shooter بازی Cyborg Invasion Shooter یک بازی اکشن و تیراندازی است که همزمان با انتشار خود علاقه مندان به سبک بازی های تفنگی را مجذوب خود کرد. شما تنها سربازی هستید که می توانید دنیا را از دست ارتش Cyborg  که زمین را فتح کرده اند، نجات دهید. هدف شما این است که 9 شی با ارزش موجود در جهان های مختلف را بدست آورید. در طول ماموریت خود باید به کارخانه ها و ساختار اساسی ارتش Cyborg حمله کرده و آن ها را نابود کنید تا دنیای انسان ها از وجود این موجودات پاک کنید. برای این کار شما باید از ویروس ها کمک بگیرید. ویروس ها کار آن ها را یکسره خواهند کرد. این بازی مهیج از 9 مرحله متفاوت و هیجان انگیز تشکیل شده است که هدف شما در هر مرحله پیدا کردن یک شی با ارزش که در جایی مخفی شده است، می باشد.

سایر توضیحات : هر مرحله با ساختار مختص خود ساخته شده و شما محیط های متفاوتی مانند جنگل، مناطق برفی، مناطق صنعتی شامل کارخانه ها و … را تجربه خواهید کرد. زمانی که شما آن شی با ارزش را در هر مرحله پیدا کنید سریعا به مرحله بعد منتقل می شوید. از نقشه های موجود در بازی غافل نشوید چراکه محل دقیق دشمنان شما را نشان می دهند. در طول هر مرحله 2 یا 3 نقطه طراحی شده است تا درصورتی که هرجای بازی کشده شدید دوباره از همان نقاط بازی را از سر بگیرید. سلاح های کشنده و مرگباری در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با استفاده از آن ها دشمنان را از بین ببرید. اگر تیر خوردید نگران نباشید از بسته های امدادی که روی زمین و نقاط مختلف قرار گرفته است استفاده کنید تا زخم های خود را ترمیم کنید. پس فرصت را از دست ندهید و بازی مهیج Cyborg Invasion Shooter را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود، دانلود کرده و لذت ببرید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Cyborg.Invasion.Shooter.center

مشخصات بازی Cyborg Invasion Shooter :

نام بازی : Cyborg Invasion Shooter

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tero Lunkka , Valkeala Software ,BlackThug

منتشر کننده : Tero Lunkka

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Cyborg Invasion Shooter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *