دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dark Sword v2.1.0 برای اندروید و iOS + مود

بازی به یکی از اساسی ترین بخش های تلفن همراه تبدیل شده است. کیفیت و عملکرد سخت افزار تلفن های همراه نیز روز به روز بهبود می یابد و همین مسئله از جمله عواملی است که به سازندگان بازی ها اجازه مانور بیشتری نه تنها روی گرافیک بازی ها، بلکه روی خود گیم پلی نیز می دهد. همه روزه نیز شاهد معرفی بازی های جدیدی هستیم که برای تلفن های همراه در سبک های مختلف به بازار می آیند. یکی از این بازی ها Dark Sword نام دارد. این بازی در سبک ضربتی و RPG است که توسط شرکت .NANOO COMPANY Inc برای پلتفرم های محوبوب موبایل یعنی اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی از ابتدا به رنگ های سفید و سیاه است. به محض شوع نبردهای متفاوت شاهد رنگ های بیشتری نظیر قرمزی خون و یا سایه ی ضربات نیز هستیم. در این بازی شما با دشمنان مختلفی روبرو می شوید و علاوه بر نبردهای خونینی باید گفت که داستانی در پس پرده ی این بازی نهفته است. داستان بازی از این قرار است که یک اژدهای مخوف، دروازه ی خورشید را بسته است و این یعنی نور خورشید به هیچ جایی نمی تابد. از همین رو تمامی موجودات حالت دیوانگی پیدا کرده اند. شما در نقش یک شوالیه باید به جنگ این اژدها بروید و او را شکست دهید تا نور و روشنایی را به جهان بازگردانید.

سایر توضیحات: در این بازی شما می توانید اسلحه های خود را بهبود ببخشید و انها را قدرتمندتر کنید. در این بازی بیش از 100 مرحله ی مختلف وجود دارد و موجودات مختلفی نیز در این مراحل به انتظار شما نشسته اند. اگر پس از مدتی احساس کردید که بازی خیلی ساده است، می توانید حالت “Hardcore” را انتخاب کنید. فراموش نکنید که در این حالت تمام توانایی های شما برای بازی ارزیابی می شود و بدون شک شکست دشمنان کار آسانی نخواهد بود.

dark sword

ویژگی های اصلی بازی:

بازی در سبک نقش آفرینی و ضربتی

گرافیک زیبای خاکستری (سیاه و سفید) و فانتزی

قابلیت بهبود قدرت اسلحه ها و آزاد کردن اسلحه های جدید

بیش از 100 مرحله و موجودات مختلف

و …

Dark Sword

به روز رسانی :

1396/06/17 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *