دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DC Comics Legends v1.9 برای آيفون و آیپد

در بازی DC comics legends چند ابر قهرمان محبوب و تبه کار گرد هم آمده اند تا قدرت و توانایی خود را نسبت به یکدیگر بسنجند . این به شما بستگی دارد که با رهبری تیم قدرتمندی از ابر قهرمانان DC آن ها را به پیروزی برسانید و لی این را در نظر داشته باشید که صلح فقط با یک ذهن استراتژیکی تامین شده و پا بر جا می ماند . قهرمان های معروف مانند Superman , Batman , Joker و … را در مبارزات علیه Nekron به تیم خود اضافه کنید . با جمع آوری بهترین قهرمان ها و ایجاد بهترین استراتژی مبارزه مهارت های قهرمان خود را بهبود داده و با ارتقای توانایی های آن ها بهترین تیم مبارز را تشکیل دهید . این را هم از یاد نبرید که تمام دنیا با امید در حال تماشای شماست .

دانلود بازی DC Comics Legends v1.9 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگ های بازی DC comics legends : – جمع آوری و تشکیل تیمی از قهرمانان محبوب و تبه کار از سراسر DC – امکان انتخاب متحدین از Green Arrow , Doomsday , Wonder Woman , Dr. Fate و Harley Quinn – مبارزه در مکان های معروف DC مانند Manhunters , Metropolis , Themyscira , Thanagar و … – رقابت در برابر دیگر بازیکنان از سراسر جهان برای نشان دادن مهارت تیم سازی برتر خود با صعود در 14 لیگ منحصر به فرد با پاداش های بزرگ – کسب شخصیت های جدید و پاداش اضافی در طول بازی – دارای گرافیک فوق العاده زیبا – گیم پلی جذاب و هیجان انگیز – وجود مبارزات پویا – وجود تنظیمات ویژگی های قهرمانان تیم – قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون, آیپد و آیپاد لمسی – پشتیبانی از آی او اس 8.0 به بالا

DC Comics Legends

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *