دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dead In Vinland Norse Side Stories v1.4 + All DLCs – CODEX برای کامپیوتر

Dead In Vinland

بازی فوق العاده DEAD IN VINLAND در سبک بازی های survival می باشد که با المان های نقش آفرینی و ماجراجویی ترکیب شده است. داستان بازی در مورد خانواده ای وایکینگ می باشد که در در جزیره ای دور افتاده و راز آلود در تلاش برای نجات و زنده ماندن هستند. شما به یک سرزمین دور و ناشناخته تبعید شده اید. باید Eirik و خانواده اش را در این جستجوها همراهی و هدایت کنید. همچنین شما باید سلامتی جسمی و روحی آنها را مدنظر قرار دهید و به کاوش جزیره بپردازید. باید کمپ خود را سازماندهی و مدیریت کنید و با دیگر انسان هایی که در جزیره وجود دارند به معامله بپردازید! برخی از آنها به شما کمک خواهند کرد و برخی دیگر با شما دوستی کمتری دارند…

سایر مشخصات : در بازی Dead In Vinland شما باید اسرار سرزمین سحرآمیز Vinland را آشکار کنید. آن اسرار می توانند زندگی شما را نجات دهند و حتی قادرند شما را به مرگ بکشانند! در این بازی شما باید به دنبال منابع مختلف باشید و آنها را جمع آوری کنید و از آنها نهایت بهره را ببرید تا زنده بمانید. به دنبال غذا باشید! مراقب سلامت جسمی و روحی کاراکترهای بازی باشید. با بیماریها و ناخوشایندی ها مبارزه کنید. منابع آب را جیره بندی و مدیریت کنید. در مقابل عوامل طبیعی مانند طوفان، خشکسالی،باران و… صبر و تحمل کنید.این بازی به طور کلی مبتنی بر تصمیم های شماست. بنابراین بسیار چالش برانگیز خواهد بود. می توانید از بین سه سطح مختلف بازی یکی را برگزینید. باید اجتماعی از 14 کاراکتر با خصوصیات خاص خود را مدیریت و سامان دهی کنید. اگر دوست دارید شما مدیر زنده ماندن آنها باشید وارد بازی Dead In Vinland شوید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Dead.In.Vinland.center

 

Dead In Vinland

نام: Dead In Vinland Norse Side Stories
شرکت سازنده: CCCP
تاریخ انتشار: 12Apr, 2018
ورژن: v1.4 + All DLCs
نسخه: CODEX
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژیک ، شبیه ساز، ماجراجویی، نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Playdius”,”Plug In Digital
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/06/08 نسخه Dead In Vinland Norse Side Stories + All DLCs - CODEX اضافه شد.
  • 4 replies
    1. Nima says:

      سلام به دوستان عزیز download.ir
      درخواستی دارم، لطفا ورژن جدید این بازی رو قرار بدید.
      فکر کنم ورژن 1.04 باشه…
      این بازی چندین dlc داره اگه امکان داره اون هم قرار بدید.
      ممنون از سایت خوبتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *