دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Death Penalty Beginning برای کامپیوتر

Death penalty ، روایت از این قرار است که Alice از زمان شروع خدمتش در یک سازمان امنیت جهانی  ، شجاعتی مضاعف از خودش نشان داد و توانایی خود را به رخ کشید در طی سال های گذشته او مامورت هایی با سخت ترین شرایط را به تنهایی پشت سر گذاشت و این داستان قرار است یکی از این ماموریت ها باشد ،اما دقیقا وقتی که هیچ کس انتظارش را نداشت هواپیمای او سقوط کرد و در منطقه ای پر از زامبی هایی که قربانی آزمایش های غیر قانونی بر روی انسان ها بودند خودش را پیدا کرد ، این زامبی ها از محیط اطراف خود بی خبر هستند و هر کسی جز خودشان را نابود می کنند . خودتان را برای یک ماجراجویی در دنیایی بی رحم و پر هیجان آماده کنید … .

ســایــر تــوضــیــحــات : یک بازی نقش آفرینی که با صحنه های اکشن و مضامین بازی های زامبی کلاسیک در آمیخته  ، اگرچه این بازی از سازنده ای مستقل منتشر شده اما گرافیک بازی در سطح مناسبی است و صداگذاری نیز قابل قبول است ، داستان یک مامور امنیتی را دنبال می کنید که تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت خود به کار می برد ، Alice در شرایط سخت تر از این توانسته راه خود را پیدا کند ، این بار هم به کمک شما حتما از این مهلکه جان سالم بدر می برد ، این می تواند یکی از سخت ترین و خشن ترین ماموریت های Alice باشد او در میان زامبی هایی گیر افتاده که از اطراف خود بی خبر هستند و هر موجودی را که مثل آن ها نباشد به کام نابودی می کشند . مبارزه کنید و راه خود را تا پایان این ماموریت ادامه دهید تا جان سالم بدر ببرید و از این جهنمی که با آزمایش های غیر قانونی پدید آمده فرار کنید .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را نگاه کنید*

مشخصات بازی Death Penalty Beginning:

سبک بازی :اکشن ،اکشن ، نقش آفرینی ، مستقل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : VI GAMES LLC , Ivan Buderkrvych

منتشر کننده : VI GAMES LLC

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *