دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road v1.11 برای اندروید + مود

Death Truck Hero در ادامه سری بازی های افسانه ای Deadlands Road این بار Death Truck Hero . بعد از سال ها سرگردانی خسته کننده در میان دنیای فاسد و متروک در جستجوی گوشه ای بکر برای زندگی آرام و در صلح و صفا، کاراکتر اصلی ما با نا امیدی تصمیم به کمک کردن کسانی میگیرد که از این دنیا جان سالم به در برده اند و پشت فرمان کامیون خود می نشیند و حرکت می کند. در آن زمان او مجبور به تحویل محموله هایی در دنیای دیوانه کننده و خطرناک پس از آخر الزمان خواهد بود، در دنیایی که توسط مردگان و زامبی ها اداره می شود. دنیایی که نیازمند یک قهرمان کامیون سوار می باشد. کسی که آماده تحویل و توضیع چیزهای خوب می باشد و مهم نیست که آن چیزها چه چیزهایی باشند!

سایر مشخصات : شما در این بازی خطر دنیایی که در آن هستید را حس خواهید کرد. اجرا و انجام بسیاری ماموریت با خطرات بسیار و محموله های ضروری که توسط سارقان و باندهای غارتگر جستجو می شوند. این بازی انواع مختلفی از کامیون ها را با امکان تغییر در بخش های مختلف ارائه می کند. بخش هایی مثل موتور، بدنه، سپر و جنگ افزارهایی که بدون آنها شما قادر نخواهید بود در دنیای خونین زامبی ها سالم و زنده بمانید. هرچه ماموریت های بیشتری را بتوانید انجام دهید پول بیشتری دریافت خواهید کرد تا اینکه بتوانید تجهیزات خود وسلاح هایتان را به روز و کارآمدتر کنید. این بازی متفاوت و جذاب محصولی از استودیوی Dreamforest Games می باشد که قطعا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road

ویژگی های بازی Death Truck Hero :

غرق شدن در هوای دنیایی ورای دنیای ما و حس کردن آن

تنوع بسیار زیاد ماموریت ها

تنوع کامیون ها با انواع قدرت ها و توان ها

سلاح های مختلف برای نابودی دشمن و زامبی ها

تنوع زیاد دشمنان در میان کسانی که مرده اند!

Death Truck Hero

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *