دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Deer Hunter 2017 v4.3.3 برای اندروید و iOS + مود

یکی دیگر از شاهکار های سازنده بازی Deer Hunter 2014 منتشر شد. بازی Deer Hunter 2017 یکی از بهترین بازی های شبیه ساز شکار برای پلتفرم های اندروید و iOS به بازار آمد. این بازی یک شبیه سازی بسیار واقعی شکار است که به شما امکان می دهد تا در مناظر بسیار مختلف و وسیع از نقاط مختلف جهان از آلاسکا تا زیمباوه به شکار بپردازید. حیوانات بسیار مختلف و زیبا با رفتارهای بسیار مشابه نمونه های واقعی در هنگام مواجهه با شکارچی در محیط های بسیار متنوع منتظر شما هستند. اسلحه های بسیار متنوع و پر قدرت به شما امکان می دهند تا از پس سختی های طبیعت بر بیایید. زمانی که حیوانات وحشی نظیر خرس و … به سراغ شما می آیند. هوشیاری از اجزاء جدانشدنی این بازی است. هوشیاری برای تفاوت گذاشتن میان دو چیز… شکار کردن یا شکار شدن! یکی از جالبترین ویژگی های اضافه شده به این بازی، امکان شکار در دنیای زیر آب است. بدون شک تجربه این دنیای آبی بسیار لذت بخش خواهد بود. بازی Deer Hunter 2017 توسط شرکت بازی سازی بسیار معروف Glu برای پلتفرم های موبایل نظیر اندروید و iOS عرضه شد و تا کنون بیش از 50 میلیون کاربر اندرویدی این بازی بسیار زیبا را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: شکار بحث بسیار پیچیده و جالبی است چرا شما باید با حیوانات و جانداران زنده مواجه شوید. بدون شک تعقیب رفتار حیوانات و حدس زدن اقدام بعدی آنها به سادگی صورت نمی پذیرد و نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد. در بازی Deer Hunter 2017 باید تمام سعی خود را به کار ببندید تا کم کم پیشرفت کنید و به یک شکارچی بسیار حرفه ای تبدیل شوید. گرافیک بسیار زیبای این بازی از نقاط قوت آن است به طوریکه شما خود را در محیط طبیعی و واقعی احساس می کنید و شکار حیوانات می پردازید. البته نباید از خطرات محیط باز نیز غافل شوید!

*این بازی آفلاین می باشد و فقط برای بار اول به اینترنت نیار دارد و در اجرای اولیه دیتای اضافی دانلود میشود*

بازی deer hunter 2017 ایفون

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت شکار از مناظر منختلف از آلاسکا تا زیمباوه

حیوانات بسیار زیاد و جالب با شبیه سازی بسیار جالب و مشابه نمونه های واقعی

در تیر اندازی پیشرفت کنید و مثل یک حرفه ای تیراندازی کنید

مبارزه با حیوانات وحشی نظیر خرس و قابلیت شکار آنها و …

قابلیت رقابت با بهترین شکارچی های جهان

قابلیت خرید و استفاده از اسلحه های جدید و همچنین قابلیت بهبود اجزای مختلف اسلحه ها

گرافیک بسیار زیبا و مناسب همراه با مناظر بسیار طبیعی و فیزیک بسیار پویا

صداگذاری بسیار خوب و حرفه ای

گیم پلی بسیار اعتیادآور

و …

Deer Hunter 2017

به روز رسانی :

1396/06/08 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *