دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Defenders Tower Defense Origins 1.8.62523 برای اندروید و iOS

به جمع بیش از 5 میلیونی جهان های Prime بپیوندید و به جنگ سیل عظیمی از موجودات عجیب الخلقه بروید. موجوداتی که از یک طوفان و انفجار ناگهانی بوجود آمده اند. موجوداتی بی رحم که تنها به فکر خود هستند. موجوداتی که حتی به هم نژاد های خود رحمی نمی کنند و با قدرتی عجیب قدم به جلو بر می دارند. بازی Defenders Tower Defense Origins یکی از بهترین بازی های سبک Tower Defense یا دفاع از برج هاست که با اقدامی ستودنی دست به ابتکار جالبی زده است و سبک های دفاع از برج ها را با سبک بازی های کارتی در هم آمیخته است تا بتواند طرفدارانی دو چندان برای خود جمع کند. این بازی از ساخته های شرکت Nival است که برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و تا کنون بیش از 5 میلیون کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند. در وصف این بازی سایت ها و منتقدین بسیاری سخن گفته اند. سایت بسیار معروف AndroidHeadlines اظهار کرده است که این بازی یکی از بهترین بازی های سبک دفاع از برج است و همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از گیمر ها از این بازی استقبال کنند.

سایر توضیحات: در بازی Defenders Tower Defense Origins شما این امکان را دارید که از قدرت های جادویی نیز استفاده کنید. با استفاده از این قدرت ها شما می توانید دشمنان خود را بسوزانید، منجمد کنید و حتی از وسط به دو نیمه تقسیم کنید. استفاده خوب و به موقع از کارت های جادویی در این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شما باید در قسمت های مختلف بازی به جنگ با سیل بی پایان fungi ها یا چند اژدهای خاص بروید اما در تمامی این مراحل نباید جانب احتیاط را از دست بدهید. همچنین گرافیک بسیار زیبا و 3 بعدی بازی Defenders Tower Defense Origins به شما این امکان را می دهد تا از از کوچکترین جزئیات بازی لذت ببرید.

Defenders Tower جدید

ویژگی های اصلی بازی:

یکی از بازی های با گرافیک بسیار بالا و 3بعدی همراه با افکت های بسیار جذاب

تلفیقی از بازی های سبک دفاع از برج و بازی های کارتی

قابلیت استفاده از 26 نوع برجک مختلف در سبک ها و ژانر های متفاوت

قابلیت به روز رسانی و بهبود برجک ها تا 25 سطح متفاوت

بیش از 36 نوع مختلف دشمن مختلف و موجودات ماورایی

قابلیت طرح ریزی و استفاده از نقشه های متفاوت و منحصر به فرد برای هر کدام از مراحل

قابلیت بازی در سطوح سختی متفاوت برای محک زدن قدرت شما

صدا گذاری بسیار منساب فضای بازی

گیم پلی بسیار اعتیاد آور

و …

Defenders Tower Defense Origins

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *