دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Delicious Moms vs Dads – PC

Delicious Moms vs Dads یک بازی ماجرایی و فانتزی که مطئمنا یک بازی بسیار سرگرم کننده برای شما خواهد بود. مادرها در حال امتحان کردن مهارت های پدران در امور بچه داری و رسیدگی به منزل هستند. همه ما در این شرایط قرار گرفته ایم، گاه در نقش پدر و مادر و گاه در نقش کودکان، سوال این است که چرا در خانه کارها تقسیم نمی شوند؟! چرا در بیشتر جاها یک نفر مسئول رسیدگی به تمام امور است؟ و مهم تر از این ها، شما چه کاری از دستتان برای رفع این مشکل پیش می آید؟ در داستان این بازی سعی می شود به این سوالات توسط ماجراجویی در دل بازی پاسخ داده شود.

سایر توضیحات : Emily در رابطه با خانواده خود نگران است، اما با وجود سه فرزند، به نظر می رسد که 10 ها کار برای انجام دادن در خانه وجود داشته باشد. رسیدگی به امور منزل و غذای خانواده، رسیدگی به امور شخصی و … هر روز سخت و سخت تر می شود. زمانی که او متوجه می شود که Patrick فقط با بچه بازی میکند و خیال می کند که دیگر کاری در خانه نیست که کمک کند، این موضوع Emily را ناراحت کرده و به ستوه می آورد. دوستان او هم همین تجربه دارند و او تصمیم میگیرد که همسر خود را به چالش در امور خانه دعوت کند. در طول بازی با آیتم ها و موارد با مزه ای روبرو می شوید که باید از عهده انجام آن ها برآیید .Delicious.Moms.vs.Dads.center

مشخصات بازی Delicious Moms vs Dads :

نام بازی : Delicious Moms vs Dads

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : GameHouse

منتشر کننده : GameHouse

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Delicious Moms vs Dads

  • 6 replies
    1. مینا says:

      اگر میشه این دو تا بازی را در این سایت قرار بدین Delicious Emilys Road trip و Delicious Emilys Honeymoon cruise با تشکر

      پاسخ دادن
    2. ماریا says:

      لطفا از این قبیل بازی های مدیریتی بیشتر بذارید
      یه سوال : اگه نسخه کامل بازی هایی از سایت های خارجی بخوایم زحمت بکشید برامون بگیرید چقدر هزینه داره ؟

      پاسخ دادن
    3. ماریا says:

      woooooooooooooooow
      خیلی وقت بود دنبال این بازی بودم ولی فقط در سایت های خارجی دیده بودم که قابل دانلود هم نبود خیلی خوشحال شدم که نسخه کاملش را در سایت های ایرانی پیدا کردم .
      630 صفحه بازی های ماجراجویی را چک کردم خیلی عالیه که بازی های جدید و زیبایی در سایتتون به صورت رایگان برای دانلود گذاشتید واقعا باعث افتخار هستید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *