دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Demolition Derby 2 v1.3.08 برای اندروید + مود

Demolition Derby 2 بازی Demolition Derby 2 از سبک بازی های مسابقه ای و Racing است که تجربه یک مسابقه متفاوت را به شما القا میکند. اگر شما هم از طرفداران بازی های اکشن هستید به هیچ وجه ممکن بازی Demolition Derby 2 را از دست ندهید! نام مبارزه بجای مسابقه، واژه بهتری برای معرفی این بازی هیجان انگیز و فوق العاده است! وجود 10 پیست مسابقه ای و 4 پیست مبارزه ای نشان از هیجان نهفته در دل بازی را دارد. از میان ماشین های موجود جنگ افزار خود را انتخاب و آماده رزم کنید! با دیگر حریفان مسابقه بدهید و در یک جنگ واقعی آن ها را از میدان نبرد خارج کنید.

سایر توضیحات : ماشین های خود را ارتقا دهید. حتی قادرید موتور ماشین را بهبود داده و برای مسابقه های هیجان انگیز و خونین آماده کنید. با تعویض رنگ، رینگ، لاستیک و حتی برف پاک کن و پلاک ماشین خود میتوانید هیجانی فراتر از انتظار را با بازی مهیج Demolition Derby 2 تجربه کنید. حریفان خود را با بی رحمی هرچه تمام تر از دور مسابقات خارج کنید و پیروز و فاتح مسابقات شوید! این بازی مهیج و سرگرم کننده برای طرفداران بازی های اکشن و مسابقه ای توسط شرکت بازی سازی Beer Money Games ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای استفاده کاربران منتشر شده است. پس شما هم که به دنبال هیجان مرگبار در این بازی مهیج هستید هر چه سریعتر گوشی یا تبلت اندرویدی خود را برداشته و بازی Demolition Derby 2 را از سایت دانلود فارسی دانلود کنید.

Demolition.Derby.2.center

ویژگی های بازی Demolition Derby 2 :

 – امکان برگزاری مسابقات مبارزه ای در خیابان

 – گرافیک عالی و صداگذاری بسیار تهیج کننده

 – القای حسی متفاوت با سایر بازی های سبک Racing

 – گیم پلی بسیار فوق العاده

 – امکان سفارشی سازی اتومبیل های مسابقه ای

Demolition Derby 2

به روز رسانی :

1396/12/04 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *