دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Desert Storm v13.0 برای اندروید

در Desert Storm شما با داستان یک خبرنگار آمریکایی مواجه هستید که به کویت، یعنی جایی که آتش جنگ های احزابی شعله ور است، فرستاده شده است. این خبرنگار آمریکایی برای مخابره اخبار و وقایع جنگ عازم کویت شده است. به محض ورود این خبرنگار به فرودگاه کویت، فرودگاه مورد حمله نیروهای کویتی قرار می گیرد و ماجراجویی شما از این پس آغاز خواهد شد. سرنوشت نیروهای شما در این شرایط بستگی به عملکرد و قدرت تصمیم گیری شما خواهد داشت و شما وظیفه هدایت و محافظت از این خبرنگار را به کمک سلاح های مختلف و با استفاده از سناریوهای مختلف خواهید داشت. هم اکنون Desert Storm را دانلود کنید و به این ماجراجویی جذاب بپیوندید.

سایر توضیحات: این بازی از سری بازی های اکشن شرکت Ruaz.404 می باشد که تا کنون بیش از 5 هزار بار دانلود و نصب شده است. این سبک از بازی های اکشن که یک سناریوی جذاب را برای مخاطبان در نظر می گیرد، همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. سناریوی جذاب و واقعی و تداعی کردن شرایط واقعی جنگ، قطعا شما را غرق در بازی خواهد کرد. در این بازی شرایط میدان های جنگی از جمله صدای تیراندازی ها و محیط اطراف بسیار با کیفیت گرداوری شده است تا بتواند تجربه یک بازی اکشن جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین سعی شده است تا شرایط واقعی یک نیروی جنگی مورد توجه قرار گیرد. برای مثال زمانی که نیروهای شما خسته می شوند، هدف گیری و تیراندازی برای شما سخت تر خواهد شد.

دانلود اندروید Desert Storm 6.0 + دیتا

ویژگی های بازی Desert Storm:

– رویارویی با دشمنان واقعی که به سلاح های مختلفی مثل نارنجک ها مجهز هستند.

– دقت روی کوچکترین جزییات ممکن در بازی برای ارتقای کیفیت آن

– جذاب و اعتیاد آور بودن داستان بازی

– امکان استفاده از سلاح های مختلف

– امکان استفاده از ماشین های مختلف و رانندگی آنها

– صداگذاری باکیفیت از میدان های جنگی

Desert Storm

به روز رسانی :

1396/06/27 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *