دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Diablo III Ultimate Evil Edition برای PS4 + آپدیت

Diablo III یکی از بازی های پرطرفدار در ژانر نقش آفرینی و سومین نسخه از فرانچایز دیابلو بشمار می آید که در آن پلیر باید از میان هفت کاراکتر به نام های Barbarian, Crusader, Demon Hunter, Monk, Necromancer, Witch Doctor و Wizard یکی را انتخاب کرده و در نهایت با شکست Diablo ، به بازی پایان دهد . Diablo III در همان زمان انتشار توانست بسیاری از رکوردها از جمله سریع ترین فروش بازی با فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه در 24 ساعت اول انتشار و فروش بیش از 12 میلیون نسخه در طول سال را به نام خود ثبت کند . دیابلو توانست توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و مورد تحسین منتقدان قرار گیرد اما بدلیل اتصال به اینترنت در همه زمان ها ، نقدهایی را نیز دریافت کرد . همانند Diablo و Diablo II ، کیفیت و ویژگی های تجهیزات به صورت تصادفی انتخاب می شوند . هر کدام از تجهیزات دارای ویژگی هایی مانند آسیب و سرعت حمله برای سلاح یا امتیازات زره بر روی زره می باشند که اقلام با کیفیت بالاتر دارای ویژگی های اضافی مانند آسیب اضافی ، پاداش های مشخص ، پاداش برای احتمال ضربه بحرانی یا سوکت که اجازه می دهد آیتم ها به روز رسانی و سفارشی سازی شوند و با اضافه کردن جواهرات برای پاداش های مختلف stat به حالت بالاتر ارتقا یابند . آیتم های با کیفیت جادویی دارای ویژگی های تصادفی 1 تا 3 هستند ، آیتم های با کیفیت نادر دارای 4 تا 6 ویژگی تصادفی هستند و آیتم های افسانه ای با کیفیت معمولی دارای 6 تا 8 ویژگی با درجه های مختلف تصادفی می باشند .

سایر توضیحات : Diablo III Ultimate Evil Edition یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Blizzard Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . برای ساخت بازی ، Blizzard از موتور بازیسازی انحصاری خود استفاده کرده تا ویژگی های محیط ویرانگر با اثر آسیب در بازی بوضوح دیده شوند . مهمترین بخش بازی های Blizzard را بخش مولتی پلیر تشکیل می دهد ، در این نسخه نیز شاهد بخش چند نفره با استفاده از سرویس Battle.net بلیزارد خواهیم بود که بسیاری از ویژگی های جدید توسعه یافته برای StarCraft II نیز در Diablo III در دسترس است . در این نسخه از یک سیستم جستجوی پیشرفته استفاده شده است تا پلیر بتواند سطوح و برخورد تصادفی را با سایر بازیکنان تجربه کند . داستان بازی بیست سال پس از رویدادهای دیابلو II در Sanctuary ، دنیای فانتزی و تاریک سری Diablo روایت می شود . Deckard Cain و Leah در کلیسای تریسترم در حال بررسی متون باستانی در مورد آینده ای شوم هستند . ستاره ای مرموز از آسمان سقوط می کند و با کلیسای جامع برخورد می نماید و علاوه بر خسارات وارده ، دهانه ای عمیق را ایجاد می نماید و در همین حین نیز Decker Cardin ناپدید می شود .

مشخصات بازی Diablo III Ultimate Evil Edition :

نام بازی : Diablo III Ultimate Evil Edition

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Blizzard Entertainment

منتشر کننده : Blizzard Entertainment

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +17

لینک مرتبط : PlayStation

Diablo III Ultimate Evil Edition

به روز رسانی :

96/09/23 ریجن 2 اضافه شد
  • 2 replies
    1. ابوالفضل says:

      سلام یک سوال داشتم این بازی چقدر حجم دستگاه میگیره کلا برای دانلود دیتا همش چقدر از حجم دستگاه میگیره ممنون میشم جواب بدین

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        حجم فایل فشرده هر نسخه رو میتونید در لینک دانلود مشاهده کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *