دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Disney Heroes : Battle Mode v1.3

بازی Disney Heroes در سبک استراتیژِیک و هیجان انگیز که برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید طراحی شده است . در نبرد پیش رو به قهرمانان محبوب کمپانی انیمیشن سازی Disney Land و Pixar بیوندید و در کنار قهرمانان Wreck ، The incredibles ، Zootopia و Toy story بجنگید . در این بازی شما در یک شهر دیجیتال قرار گرفته اید که توسط ویروس های شرور الوده شده است حتی ممکن است دوستان و خانواده های قهرمانان نیز الوده شده باشند و شما باید در مقابل آنها قرار بگیرید . با کمک یکدیگر بهترین تیم ابر قهرمان ها را تشکیل دهید و با استفاده از تجهیزات و ابزار های قدرتمند برای نجات شهر حود تلاش کنید و آنرا از ویروس های آلوده پاک کنید . هم چنین شما می توانید این بازی را به صورت زایگان دانلود کنید و قبل از بازی حتما مطلع شوید که آیا می توانید با استفاده از پول مجازی بازی کنید یا نه .

قابیلت های بازی Disney Heroes : Battle Mode  :

-قابیلت مبارزه با 25 قهرمان دیزنی و پیکسار از حمله قهرمانان کاپتان جک اسپارو ، جدی هابز ، شگفت انگیزان ،  buzz lightyear و …

-قابلیت تشکیل تیم برای ماموریت های ویژه .

-قابیلت ارتقاء دادن توانایی های شخصیت ها .

-قابیلت کشف دنیای جدید دیجیتال .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *