دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dragon City v7.0.1 برای اندروید و iOS

به فرمانروای بی بدیل اژدها تبدیل شوید! در بازی Dragon City شما باید یک حکومت جدید را روی جزایر شناور بسازید و آن را مزارع، ساکنان مختلف و اژدهایان مختلف پر کنید! از بچه های نگهداری کنید که اویل بسیار بامزه و سرگرم کننده هستند و پس از مدتی می توانید آنها را هیولاهایی تبدیل کنید که از شما در مقابل دشمنانتان محافظ می کنند و در جنگ ها نیز شما را یاری می دهند. در این سرزمین باروری بسیار اهمیت دارد چرا که بقای سرزمین شما به وجود انواع مختلف اژدها بستگی دارد. پس انواع مختلف آنها نظیر آتشین، ملایم و … را با یکدیگر بیامیزید تا شاهد تولد گونه های بسیار نادر باشید که هر کدام نیز قدرت های خاص خود را دارند. البته با کمی پیشرفت متوجه می شوید که روش بدست آوردن اژدها راه های مختلف دارد.

سایر توضیحات: بازی Dragon City یک بازی بسیار جذاب در سبک شهر سازی است که با ایده ای بسیار جدید سعی دارد تا رقبای خود را از میدان به در کند! در این بازی علاوه بر ساخت شهر شما با انواع مختلف اژدها سر و کار دارید و باید با استفاده از قدرت آنها بر دشمنان پیروز شوید. این بازی بسیار جذاب از ساخته های شرکت است که برای پلتفرم اندروید و iOS تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی نیاز به اینترنت دارد و در طول بازی باید کانکشن اینترنت فعال داشته باشید*

دانلود Dragon City جدید

ویژگی های اصلی بازی Dragon City:

 – بیش از 500 نوع اژدهای مختلف و قابل پرورش دادن

 – قابلیت اضافه کردن انواع جدید بر اساس اتفاقات هفتگی و …

 – قابلیت ساخت یک شهر بسیار زیبا که دیگر بازیکنان حسرت داشتن آن را می خورند

 – قابلیت مبارزه با دیگر ارباب ها برای کسب امتیاز بیشتر

 – قابلیت بازی در جهان های مختلف و نژاد های گوناگون

 – گرافیک بسیار عالی همراه با صحنه های سازی های جذاب

 – گیم پلی بسیار اعتیاد آور

 – و …

Dragon City

به روز رسانی :

1396/12/12 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *