دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dragon Cliff – PC

بازی Dragon Cliff یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است که در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی Meta Interaction ساخته و توسط خود کمپانی نیز انتشار یافت. این بازی در این مدت کمی که از زمان انتشارش می گذرد توانسته بسیاری از کاربران را مجذوب خود کند. این بازی یک بازی استراتژیک اکشن است. بازیکنان برای جمع آوری امتیازها، کشتن هیولا، به دست آوردن اسلحه های مختلفو پیشبرد هدف های خود و تسخیر نقاط بیشتری از سرزمین ها با یکدیگر رقابت می کنند. تجهیز نیروی انسانی و تقویت آنها، کشف اسرار آمیز و در نهایت راهنمایی تیم های ماجراجویی در این بازی بسیار جذاب و مهیج است.

سایر مشخصات بازی: همانطور که گفته شد این بازی یک بازی استراتژیک است که با سیستم های دقیق و پیچیده برای پشتیبانی از شخصیت های بی پایان ساخته شده است! شما در این بازی می توانید تا 25 مرحله ماجراجویانه را انتخاب کنید. هر مرحله دارای توانایی نبرد منحصر به فرد خود است. این که آیا این یک جادوگر جوان قادر به جادوگری عنصری، سلاح های جادویی و نابودی ارواح است؟ در طول جنگ ها، ماجراجویان به طور خودکار اقدامات خود را هنگامی که پیشرفت خود را به طور کامل احساس مس کنند و بازیکنان می توانند تاکتیک های قدرتمند را در هر زمان با صرف “امتیاز خشم” راه اندازی کنند، پیش می برند.

Dragon.Cliff.center

مشخصات بازی Dragon Cliff:

نام بازی :  Dragon Cliff

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : Meta Interaction

منتشر کننده : Meta Interaction

سبک بازی : اکشن، استراتژیک، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Dragon Cliff

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *