دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DragonVale World v1.19.0 برای اندروید و iOS + مود

DragonVale World یک بازی بسیار مهیج و متفاوت از سبک بازی های شبیه سازی و مدیریتی که در آن شما به دنیای سحر آمیز و مهیج دایناسورهای متنوع وارد می شوید. دایناسور های کم یاب را از سراسر دنیا جمع آوری کنید به آن ها غذا بدهید، آن ها را بزرگ کنید و در آخر از آن ها برای جمع آوری گنج های موجود در دنیای بازی در مناطق دوردست استفاده کنید. پارک اختصاصی خود را برای نگه داری انواع اژدها و دایناسور های گوگونان مهیا کنید. آن را با اشیای مختلفی تزئین کنید چرا که مردم می خواهند این موجودات شگفت انگیز شما را ببیند. به همین دلیل از پارک خاص و زیبای شما بازدید میکنند. باید آماده پذیرایی از مهمانان ناخوانده خود باشید. با دیگر دوستان خود در سراسر جهان در ارتباط باشید تا شما از دستاوردهای آن ها مطلع شوید و با آن ها داد و ستد کنید.

سایر توضیحات : با استفاده از معجون ها و افسون های سحر آمیز و جادویی موجود در بازی ظاهر اژدهای خود را تغییر داده و حتی میتوانید مهارت های آن ها را نیز بهبود ببخشید. آن ها را تعلیم دهید تا برای جمع آوری گنج های پنهان آماده شوند. مراقب تخم دایناسورها باشید چراکه همین موجودات کوچک در آینده ای نه چندان دور به کمک شما خواهند آمد. با آن ها با مهربانی رفتار کنید و به آن ها غذا بدهید تا هرچه سریعتر رشد کنند. پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های مدیریتی و شبیه سازی هستید به هیچ وجه بازی فوق العاده جذاب DragonVale World را از دست ندهید. این بازی مهیج توسط استودیو بازی سازی Backflip Studios ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران اندرویدی به صورت رایگان منتشر شده است. شما هم میتوانید این بازی مهیج را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم به همراه نسخه مود دانلود کنید.

DragonVale.World.center

ویژگی های بازی DragonVale World :

 – امکان کشف بیش از 100 دایناسور کم یاب

 – امکان ساخت و تغییر دکوراسیون پارک

 – امکان سفارشی سازی ظاهر و مهارت دایناسور ها

 – گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا

 – امکان بازی به صورت آنلاین با دوستان

DragonVale World

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *