دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dungeon Rushers برای آيفون

Dungeon Rushers یک بازی تاکتیکی RPG در محیط دو بعدی است که مبارزات در آن به صورت نوبتی صورت می گیرد . با مدیرت تیم خود و ساخت سلاح ها و تجهیزات گرد و غبار به پا کنید و ارتشی از هیولا های موجود در سر راه خود را از بین ببرید . در دنیایی جدید و زیبا و با کاراکتر های رنگارنگ و منحصر به فرد به یک ماجرایی حماسی جدید بپیوندید و به آن ها کمک کنید . با ساخت سیاه چال خود دیگر بازیکنان را برای مبارزه به چالش بکشید . در طول جستجو های حماسی خود در بسیاری از زندان ها , محافظان را سرکوب کرده و گنجینه ها را غارت کنید . تیم منحصر به فرد خود را با بهترین ترکیب از میان قهرمان های مختلف انتخاب کرده و هیولا های کمین کرده در سایه ها را از بین ببرید . با ارتقای مهارت های قهرمانان خود و جایگزنی آن ها در مکان های استراتژیکی شانس رسیدن به پیروزی خود را افزایش دهید . تجهیزات مورد نظر خود را با جمع آوری قطعات در طول سفر خود در یک سیستم پیشرفته متشکل از شش صنعتگر متفاوت به دست خود بسازید .

دانلود بازی Dungeon Rushers برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Dungeon Rushers : – دارای حالت کمین با صدا های مختلف و محیط های گرافیکی زیبا – دارای سیستم اکتشاف تعاملی – وجود مدیریت پیشرفته تیم (تجهیزات ، ارتقای مهارت ها ، موقعیت مبارزان …) – دارای سیستم عرصه آنلاین رتبه بندی برای مبارزه با حریفان واقعی – دارای موسیقی متن منحصر به فرد

 Dungeon Rushers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *