دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dungeon Stars – PC

Dungeon Stars یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است که در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Furnace Games تولید و توسط کمپانی Riposte Games & Co. منتشر گردید. برای آزاد کردن قهرمانان همسایه خود، نجات حیوانات خانگی، جمع آوری طلا، معجون زدن و جمع آوری غارت جادویی به عمق صدها سطح سیاه چال انداختن. انبوهی از قبیله سعی خواهد کرد تا شما را متوقف کند. موجودات ترسناک سعی خواهند کرد که شما را بخورند. آمادگی خود را برای مقابله با چالش های در حال تغییر از پورتال ستاره آماده کنید. با گرما و عزم، شما می توانید یک تیم از ماجراجویان شگفت انگیز را با کثیف و شکوه به اندازه کافی برای نابود کرم فاتحان ایجاد کنید!

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی ویندوز 7 تست شده است و قابل اجراست*

Dungeon.Stars.center

مشخصات بازی Dungeon Stars:

نام بازی :  Dungeon Stars

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Furnace Games

منتشر کننده : Riposte Games & Co.

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Dungeon Stars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *