دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Empires and Allies v1.54.1074032 برای اندروید و iOS + مود

Empires and Allies بازی Empires and Allies جایی است که شما باید پایه های امپراطوری خود را بنا کنید. به بازی امپراطورها و متفقین خوش آمدید. اینجا یک بازی پر از استراتژی های نظامی مدرن می باشد که سلاح های جنگی مدرن و جدید را در اختیار شما قرار می دهد تا به جنگ های پایان ناپذیر دنیا پایان دهید. در این بازی شما باید به طراحی ارتش خود بپردازید. این کار را باید به وسیله انبارهای مهمات نظامی با تانک های زرهی، هواپیماهای بدون سرنشین، هلیکوپترها و دیگر جنگ افزارهای موجود انجام دهید. همچنین باید سلاح های خود را در برابر سلاح های هسته ای، حملات موشکی و شیمیایی تقویت کنید و گسترش دهید. جنگجویان متحرک و متغیر سنیاریوهایی را در نبرد ارائه می کنند که غیر قابل پیش بینی می باشد، بنابراین شما باید با هوشیاری بالا واکنش به موقع و سریع اتخاذ کنید.

سایر مشخصات : شما در این بازی باید در مواقع نیاز به متحدین خود بپیوندید تا بتوانید نیروی های و واحدها عملیاتی خود را تقویت کنید. همچنین باید جهان را از دست GRA که یک سازمان تروریستی شیطان صفت می باشد نجات دهید و از سرزمین و قلمرو خود و دیگران دفاع کنید. به علاوه اینکه این بازی اجازه ورود شما به برخی شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک را فراهم می کند تا زمانی که بازیکنی وارد بازی می شود به دیگران اطلاع رسانی گردد و به بازی ملحق شوند. این بازی استراتژی محصول کمپانی Zynga می باشد که نظر میلیون ها کاربر و علاقه مند به این گونه بازی ها را به خود جلب کرده است.

ی Empires and Allies

ویژگی های بازی Empires and Allies :

– استقرار انواع سلاح های پرقدرت از جمله سلاح های هسته ای

– حمله و به غارت بردن منابع سایر استفاده کنندگان از این بازی

– تشکیل اتحاد و بهم پیوستن با سایرین به منظور افزایش قدرت نظامی

– گرافیک بالا و با کیفیت HD

Empires and Allies

به روز رسانی :

1396/11/24 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *