دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Epic of Kings 1.0 برای اندروید و iOS

سالها پس از اولین جنگ های بی پایان خدایان مختلف، در سرزمین نفرین شده Khunirath، افسران نامی ارتش روشنایی و خوبی، تبدیل به مزدورانی شده اند که در سرزمین های پادشاهی در حال پرسه زدن هستند تا موقعیت پیدا کنند و توانایی های خود را بهبود ببخشند و راه نجاتی پیدا کنند. آتش جنگ در این سرزمین ها باعث نابودی زندگی شده است و این جنگ باعث شده است تا آتش خشم و کینه میان نژاد انسان و Deev شعله ور شود. Deev ها در تلاش هستند تا قدرت را به دست گرفته و پادشاه این سرزمین پهناور شوند. بازی Epic of Kings یک بازی در سبک اکشن و حماسه ای است که توسط شرکت Digital Dragon Games برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی پس از عرضه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و سایت 148 Apps نیز بیان کرده است که گرافیک این بازی بسیار زیبا است و روند مبارزات و سیستم جنگ ها بسیار عالی طراحی شده اند.

سایر توضیحات: در بازی Epic of Kings، شما کنترل یک قهرمان و دلاور بسیار قدرتمند را به عهده دارید. در اوایل بازی شما به جنگ با دشمنان مختلف و هیولاهای خطرناک هستید اما کم کم پی می برید که این تازه اول راه است و شما درگیر یک بازی بسیار پیچیده شده اید. در این بازی شما به دشمنان مختلفی به جنگ و نبرد می پردازید و صحنه های جذاب مختلفی را تجربه خواهید کرد و شانس خود را در سرزمین Khunirath امتحان می کنید.

دقت کنید که بازی Epic of Kings دارای صحنه های بسیار با کیفیت و با گرافیک بسیار بالا است، از همین رو این بازی نیاز به یک سخت افزار قدرتمند دارد. این بازی روی دستگاه های زیر تست شده است:

Huawei Y360, Huawei P8, Huawei Ascend Mate 7, Sony Xperia Z, Sony Xperia Z2, Sony Xperia Z3 PLUS, Sony Xperia Z5, LG G4 Stylus, HTC Desire 820, Motorola moto x, Lenovo Tab 2 A7, Asus Zeno pad 7, Asus Memo 8, Samsung Galaxy Tab A, Samsung Galaxy Tab A 6, Samsung Galaxy S7, Samsung Tab S, Samsung Tab S 2, Samsung Galaxy S6, nVidia Shield

دانلود epic of kings جدید

ویژگی های اصلی بازی:

تلفیقی از جنگ های حماسه ای و پر شور همراه با سبک اکشن

سیستم جنگ و مبارزه بسیار عالی و حرفه ای با استفاده از کنترلرها لمسی

صحنه ها و سکانس های بسیار جذاب در مبارزات تن به تن با روسای قدرتمند

گرافیک بسیار عالی و جذاب همراه با افکت های بسیار عالی و درخور بازی های رزمی

گیم پلی بسیار گیرا و جذاب همراه با داستانی حماسی و پر معنا

صداگذاری بسیار حرفه ای برگرفته از تجربیات قبلی سازنده ی بازی

مراحل مختلف و فراوان همراه با چالش های جالب

و …

Epic of Kings

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *