دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Euro Fishing Bergsee – PC نسخه CODEX

Euro Fishing Bergsee بازی Euro Fishing Bergsee یک بازی در سبک ورزشی و شبیه سازی است که به تازگی منتشر شده است. Bergsee یک دریاچه در دل کوه است جایی در بین تپه های زیبا میان کوه ها با مناظر بسیار دیدنی که برای ماهیگیری یک منطقه فوق العاده محسوب می شود. البته شاید تصور شما یک دریاچه بسیار بزرگ باشد ولی اینطور نیست، با این حال این منطقه به دلیل داشتن ماهی های خاص با اندازه های بزرگ معروف است. در بازی بسیار زیبای Euro Fishing Bergsee شما تجربه یک بازی آرامش بخش را خواهید داشت. کنار دریاچه استراحت کنید، ماهیگیری کنید و از طبیعت زیبای پیرامون خود لذت ببرید. وجود مناظر طبیعی بسیار زیبا در این بازی در کنار گرافیک عالی سبب می شود که شما ساعت ها از بازی کردن با این بازی فوق العاده خسته نشوید و از آن لذت ببرید.

سایر توضیحات : شما میتوانید تجربه ماهیگیری با قلاب را در بازی بسیار محبوب Euro Fishing Bergsee به سادگی تجربه کنید. تنوع زیاد ماهی های موجود در دل دریاچه سبب می شود که برای گرفتن هر چه بیشتر ماهی ها تلاش کنید. صداگذاری بسیار عالی این بازی در کنار طبیعت بکر، حس آرامش را به شما منتقل می کند. بازی بسیار زیبای Euro Fishing Bergsee توسط کمپانی بازی سازی Dovetail Games در سال 2018 میلادی ساخته شد و توسط همین کمپانی برای علاقه مندان به بازی های ورزشی و شبیه سازی منتشر شد. شما هم می توانید این بازی مهیج را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Euro.Fishing.Bergsee.center

مشخصات بازی Euro Fishing Bergsee :

نام بازی : Euro Fishing Bergsee

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Dovetail Games

منتشر کننده : Dovetail Games

سبک بازی : ورزشی، شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Euro Fishing Bergsee

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *