دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Fallout 4 برای PS4 + آپدیت 120

Fallout 4 پنجمین نسخه از سری بازی های Fallout بشمار می آید که در جهانی باز و آخرالزمانی در شهر بوستون و منطقه اطراف ماساچوست به نام “The Commonwealth” روایت می شود . داستان اصلی بازی در سال 2287 رخ می دهد ، ده سال پس از وقایع Fallout 3 و 210 سال پس از The Great War جنگ بزرگ که باعث تخریب هسته ای و فاجعه بار در سراسر ایالات متحده شد . در این بازی شما کنترل شخصیتی بازمانده را برعهده دارید ، کسی که از یک حالت سکون برودتی و طولانی مدت توانست از Vault 111 ، یک پناهگاه هسته ای زیرزمینی زنده خارج شود . پس از کشته شدن همسر و ربوده شدن فرزندش ، کاراکتر اصلی بازی که با عنوان Sole Survivor شناخته می شود ، به دنبال یافتن فرزند از دست رفته خود در کشورهای مشترک المنافع است . شما باید در این دنیای ویرانگر بسیاری از موارد را کشف کنید ، ماموریت های مختلفی را انجام دهید ، از جناح ها مختلف کمک بگیرید و با کسب امتیاز ، توانایی های شخصیت خود را ارتقا بخشید . یکسری ویژگی های جدید به این نسخه اضافه شده است که می توان به توانایی توسعه و مدیریت شهرک ها و یک سیستم تولیدی گسترده که مواد زائد از محیط زیست را می توان برای ساخت مواد منفجره ، ارتقا سلاح و زره ، ساخت و تهیه و بهبود شهرک سازی استفاده کرد ، اشاره کرد . Fallout 4 نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد که بسیاری از آن ها به عمق جهان ، آزادی بازیکنان ، محتوای کلی و موسیقی متن بازی اشاره داشتند و این در حالیست که انتقادها عمدتا بر روی تصاویر و مسائل فنی انجام شده بود . این بازی از نظر تجاری نیز موفقیت های بسیاری کسب کرد و طی 24 ساعت اول ، 750 میلیون دلار درآمد به دست آورد .

سایر توضیحات : Fallout 4 یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Bethesda Game Studios طراحی و ساخته شده و در سال 2015 توسط کمپانی Bethesda Softworks برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . گیم پلی بازی تغییر آنچنانی نداشته و شباهت بسیاری با Fallout 3 و Fallout: New Vegas دارد . در این نسخه شاهد بازگشت یکسری ویژگی های گذشته مانند یک دوربین که می تواند بین دیدگاه شخص اول و شخص ثالث تغییر کند ، خواهیم بود . Fallout 4 ویژگی هایی از قبیل سیستم زره پوش لایه ای ، پایه ساخت ، یک سیستم گفتگوی پویا شامل 111،000 خط دیالوگ ، یک سیستم پردازش عمیق و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود . یکی از ویژگی های جدید این مجموعه توانایی ساخت و ساز ساختمان ها است . بازیکن می تواند برخی از اشیا و ساختارهای درون بازی را انتخاب کرده و از آنها برای ساخت ساختار خود آزادانه استفاده کند . علاوه بر این ، شهرها را با استفاده از یک سیستم خطوط برق ، در روشنایی غرق کرد . برخی شخصیت های غیر قابل بازی می توانند در این شهرها ساکن شوند و پلیر باید با پیدا کردن آب و کشت مواد غذایی ، موارد الزامی و اولیه زندگی را برای آنها فراهم کند . Pip Boy یک دستگاه رایانه شخصی است که به مچ دست شخصیت اصلی بازی متصل شده و این اجازه را به او می دهد تا به آمار ، نقشه ها ، داده ها و اقلام ه دست آمده در طول بازی دسترسی داشته باشد .

Fallout 4 center

مشخصات بازی Fallout 4 :

نام بازی : Fallout 4

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Bethesda Game Studios

منتشر کننده : Bethesda Softworks

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +18

لینک مرتبط : PlayStation

Fallout 4

به روز رسانی :

96/10/23 آپدیت 120 ریجن 2 اضافه شد
  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *